home again - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu home again - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

home again

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

30 April 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,
We zijn weer thuis.
We kunnen terugkijken op een hele leuke afwisselende vakantie in Thailand.Een aanrader, voor iedereen, jong of oud!
Wij hadden www.fox.nl (onderdeel anwb) als reisorganisatie en dat is prima bevallen. Ook verhalen van anderen uit de groep die vaker met hen reizen zijn er altijd zeer over te spreken......
Binnenkort zullen we wat foto's "publiceren" zeg maar.Dat gaat makkelijker met deze computer dan onderweg, vandaar dat ze wat aan de late kant zijn.
Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal. Erg gezellig om te lezen als je zo ver weg bent..
We zullen de site in de lucht houden tot aan vertrek volgend jaar en daarna natuurlijk. Je ziet de berichtjes vanzelf verschijnen.
Nou, toedeloe, poppelepee er maar weer mee en tot gauw allemaal!!!!!!
Liefs, Dickie & Ikkie

• 30 April 2006 - 12:05

Klara:

Dat is snel de was ook al in de machine?9grappje) doei ma.

• 30 April 2006 - 12:23

Ireentje:

2e zit er al in. Kleine wasjes, grote wasje, stop ze in je wasmachien. Ga maar lekker draaien.....

• 30 April 2006 - 13:13

George:

I am so glad you all had a good holiday and are back safe

• 30 April 2006 - 13:20

Irene:

thankx george. Nice to hear from you.... Greetings to all of you overseas....
    Bye Dick en Irene

• 30 April 2006 - 14:06

Anja En Peter:

Goed te horen dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen. Nog mail van Bea gehad?? echt een spam wijfie he??

Groetjes Anja

• 30 April 2006 - 14:13

Heidy:

De wasserette is al opgestart lees ik. De vlucht was allemaal mooi op tijd vertelde ma. Even nog genieten van een dagje "rust". tot snelXXX

• 30 April 2006 - 15:03

Ka&Ro:

Welcome home wereldreizigers! Tot snel!

• 30 April 2006 - 15:11

Coby Van Loon:

fijn te horen dat alles goed is gegaan en dat jullie weer veilig terug zijn. Het is nu wel even aclimatiseren voor jullie. bedankt dat wij met jullie mee hebben mogen genieten

• 01 Mei 2006 - 07:21

Hanneke En Pea:

Welkom thuis,
    Lekker wennen met 13 graden.
    Zien jullie gauw.

• 01 Mei 2006 - 11:25

Ad En Linda:

weer thuis na die leuke vakantie! even bijkomen en dan maar weer naar de gewone dagindeling.
    gr.ad en linda