leeg, leger, leegst??? - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu leeg, leger, leegst??? - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

leeg, leger, leegst???

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

10 Augustus 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal,

Onze martkplaatsactiviteiten beginnen de vruchten af te werpen.Ja, er was al veel verkocht en opgestuurd of opgehaald. Zo is gisteren onze echte nepkerstboom opgehaald (die zullen we zeker wel missen in Andel.
Ook is de varen al verkocht. Vrijdag worden ALLE KASTEN die beneden staan opgehaald.
Maandag hebben we alles al in doosjes gestopt, van wat we nog hadden dan, want we zijn niet zuinig geweest met weggooien. Wat een rommel heeft een mens zeg....
Als we die kasten moeten missen staat de tv op de grond, de computer op het bijzettafeltje en gaan we de poef vervolgens weer als tafeltje gebruiken.
Jaja, een woonkamer van 60 M2 met alleen een bankstel en een eethoek, dat is niet veel. We kunnen hier wel een paar nummers van de Sound of Music gaan zingen ECHO ECHO!!! Het lijken de alpen wel.
Niet echt gezellig, maar we hebben nog leuke uitstapjes voor de boeg en verder nodigen we onszelf gewoon op zijn tijd uit bij anderen....ook een manier.

Vandaag over precies nog 6 weken en 2 dagen, en dan is de verhuizing een feit.
Nou ja, verhuizing; wat er meegaat dan.
We hebben er nog steeds veel zin in, hopen dat die weken maar snel voorbij zijn.

Er is qua foto's op dit moment even niks nieuws onder de zon. Als hierin verandering komt, laten we het weer weten.

Groetjes en tot gauw.

Liefs, Dick & Irene

  • 10 Augustus 2006 - 09:47

    Nancy:

    Ha Dick en Irene,
    Die weken zullen snel omvliegen! Dat weet ik zeker...
    Gewoon even doorbijten en dan op naar het nieuwe huis. Weer een stap verder op weg naar jullie superrr reis!
    Gr Nancy

  • 10 Augustus 2006 - 12:56

    Rina:

    Hey Hey,
    Nou alles nog steeds goed daar hoor ik wel...
    Jullie verliezen elke keer dingen en ik ben steeds banger dat ik al mijn nieuwe spullen helemaal niet mee naar huis krijg! haha Ik denk dat ik een doos naar huis moet sturen, want als ik met alles moet gaan reizen en met die grote backpack op mijn rug moet hijsen, nou dan is een hernia een feit!
    Alles hier is nog steeds geweldig, laatste week kamp staat voor de deur en dan!!!!!! Reizen!!!! ojee wat heb ik daar zin in zeg!!
    jij alvast super veel plezier op school... ik weet dat het nog ff duurt, mar toch! en ik hoor wel wat je allemaal uitspookt daar!

    Dikke Kus Rina

  • 10 Augustus 2006 - 19:27

    Henny Zwanen:

    Voorlopig blijven jullie nog in de buurt,en ik vind het heel erg leuk dat ik al die mail van jullie ontvang.
    Kom je nog eens samen koffie drinken bij Spiridon?
    Groeten,Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick en Irene

'Qua Patet Orbis' (zo wijd de wereld strekt) Dit was hoe we ons voorstelden voor we aan onze reis over (een deel) van de wereld begonnen... Wij zijn Dick en Irene. We hebben begin 2006 besloten dat we een wereldreis willen maken. Sindsdien hebben we veel tijd aan de voorbereidingen besteed. We hebben een globale route gepland en zijn ons gaan inlezen in boeken en op websites van andere globetrotters. Als je vragen hebt, reageer gerust. Dit kan via de website op via dick.irene@gmail.com Groetjes, Dick en Irene

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 312904

Voorgaande reizen:

16 September 2011 - 09 Oktober 2011

We mogen weer...

18 April 2010 - 25 April 2010

Irene gaat klaslokalen bouwen in Zuid Afrika!

09 Oktober 2009 - 01 November 2009

En daar gingen we weer...

07 Juli 2007 - 04 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: