rust rust rust - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu rust rust rust - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

rust rust rust

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

09 Oktober 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,

Hier een berichtje uit het pittoreske Andel.
We komen helemaal bij van dat drukke gedoe, verhuizing (dus inpakken en sjouwen enzo).
Genoeg hulp gehad van alle kanten, dus dat is fijn.
We zitten nu ruim 2 weken in Andel, en het bevalt prima. Lekker weer een aangekleed huis in plaats van dat kale. ging ook goed hoor, maar dit is net ff lekkerder.
Verder hebben we op onze vrije dagen ook geluk gehad met het weer tot nu toe.
Lekker buiten zitten, beetje wandelen. Nee, wij vermaken ons wel.
Het is toch echt een beetje vakantiegevoel hier, en dat is erg prettig.

We hebben gisteren de route uitgezet voor ons weekje noorwegen, start vrijdag a.s.
Hostels geboekt en gekeken wat er te zien is.
1 weekje is natuurlijk te kort, 5 zouden nog wel te kort zijn. We gaan gewoon genieten van het landschap daar, beetje relaxed rondrijden en dan zijn wij al blij.

Qua grote reis ligt alles nu een beetje stil. We sparen en sparen, dat is het enige wat we nu kunnen doen, en wat gelukkig ook erg goed gaat.
Begin 2007 gaan we starten met inenten, mei 2007 even nog alle belangrijke zaken refreshen (paspoort, rijbewijs, creditcard enzo).
Ook het plannen van ons feestje moet dan gebeuren.
We verwachten ons afscheidsfeestje op 30 juni te houden, 1 weekend voor ons vertrek.
Niemand die nu kan zeggen dattie het niet wist, hahahaha
Maar zowiezo; feestjes zijn zeker niet onbelangrijk...... dus....

Dit was het weeer even voor nu, vanuit een rustig en zonnig Andel.
De groetjes, tot ziens, mails, bels enzo.

Liefs, Dick en Ireentje
xxx

• 09 Oktober 2006 - 07:33

Klara:

Het zit wel goed daar bij jullie,fijn dat het daar in de polder zo bevalt.We hopen je deze week nog even te zien toch?)Groetjes ma.

• 09 Oktober 2006 - 07:38

Irene:

tuurlijk!

• 09 Oktober 2006 - 08:33

Nancy:

Ja ja, jullie zijn zomaar aan me ontsnapt! Maar ik hoorde van jacoline dat alles goed is verlopen! Geniet ze!

Nancy

• 09 Oktober 2006 - 14:39

Joke:

Hoi wordt er niet meer gewerkt.
    Ik hoor alleen vakantie en relaxen maar we gunnen jullie het wel . Wij zullen wel werken.
    Als ik jullie niet meer spreek een fijne korte vakantie hopelijk is het weer ook nog mooi.

Lfs Joke en Ben

• 09 Oktober 2006 - 16:44

Coby Van Loon:

goed dat jullie nu even wat rustig aan doenanders loop je je zelf straks voorbij en dat is niet zo prettig. Geniet van jullie vakantie in noorwegen en kom uitgerust weer terug. heel veel groeten ook van kees.

• 09 Oktober 2006 - 19:06

Irene:

Hoera!!!! Kater Harry (van gonnie en martien) heeft een kikker gevangen vanavond!!!! Allemaal puur natuur hier. Genieten..

• 11 Oktober 2006 - 17:11

Anja Den Hollander:

Hallo daar,

\goh wat fijn dat jullie een kikker hebben gevangen!!!!!!!!!!
    Dat is pas nog eens wereldnieuws! Het AD zeg ik gewoon op, deze site is veel spannender! Hoe heet het nieuwe huisdier?
    Kwak....... ooooo nee daar is ie natuurlijk van gemaakt haha. Doe de groeten aan hem namens de kikkers van Teun die bij opa aan de Schans wonen!

Enne dat feestje daar hebben we natuurlijk wel even zin in!!

Groetjes Anja