Lekker weekendje - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Lekker weekendje - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Lekker weekendje

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

01 April 2007 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje uit "Ael".
We hebben een heerlijk weekend achter de rug, lekker gerelaxed. We zijn naar Kasteel Essenburgh in Hierden (bij Harderwijk) geweest. We hadden een arrangement met sauna (de Zwaluwhoeve) waar we heerlijk hebben gebubbeld en in de zon hebben gelegen. We zijn lekker verkleurd en zien er nu uit als na een weekje weg. In het kasteel hebben we 1 nachtje geslapen na een heerlijk 4 gangen diner te hebben verorberd. Niet slecht dus, in plaats van een vakantie.
Vandaag, na de overnachting, hebben we lekker door de kasteeltuin gewandeld en zijn we naar Paleis Het Loo in Apeldoorn geweest. Nooit gedaan, en met dit weer ook erg leuk.
Vanmiddag rond een uur of vier weer thuis en hier nog ff in de tuin gelegen. Uitgerust... dat zijn we nu wel. Nog een week of 14 voor de boeg. Dit mooie weer maakt het wel om te doen moet ik zeggen.
Donderdag zijn we nog even naar Den Bosch geweest om e.e.a. in te slaan voor de reis. Zo noem ik een gootsteenstop. Tja, je weet nooit waar het goed voor is. Ook wat extra sokken, ook wel lekker. We gaan per slot van rekening toch het mooie weer tegemoet.
Verder is Pa Vos afgelopen vrijdag officieel met de OBU gegaan. Hij heeft van het verpleeghuis en receptie gehad. Daarna zijn we naar Heidy thuis geweest die lekkere broodjes enzo had. Al met al heel leuk. Kan hij nu van zijn welverdiende "vut" te gaan genieten.

Hier laat ik het weer even bij, ga zo lekker tukken.
Tot de volgende keer weer.

Liefs, Dick en Ireentje

• 02 April 2007 - 07:05

Heidy:

Hallo daar,

Klinkt om jaloers op te worden! Helemaal lekker om dan met bruine teint weer thuis te komen. Geniet vandaag ook nog maar van het lekkere weer!!!
    Moet hier helaas gewoon weer werken.

Doei doei.X Heidy

• 02 April 2007 - 08:32

Elma:

Daar waren jullie vast weer aan toe, vakantiegedachte, hahahaha. Hier is het nog steeds heel wisselend, gisteren 27 graden, vandaag maar 20. Erger kan ook om 12.00u 21 en om 2 uur nog 11. Ja dat truitje gaat echt overal mee naar toe.

• 02 April 2007 - 08:47

Rita:

Hoi allebei,

leuk altijd die enthousiaste berichtjes van jullie!Echt levensgenieters!Volgende week ga ik er ook ff tussenuit samen met m'n vriend.Lekker een dag of 4 alles mag,niks moet,weetjewel...Aftellen voor jullie,leuk hoor! liefs van mij.

• 02 April 2007 - 13:56

Anja:

NOu jullie raken the holiday stemming nooit kwijt zo haha. Gewoon doorgaan.
    Anders ben je zo stijf voordat je aan het echte werk begint!!

Groetjes..............

• 03 April 2007 - 20:01

Klara:

Het ziet er weer goed uit,zo dat laatste weekende.Fijn dat het een ontspannend gebeuren is geweest.Het weer heeft ook mee gezeten.Zondag in Esbeek wezwn lopen9pa niet)het was geweldig.Gisr=teren Nieuwendijk op de fiets gedaan,en smidags in en hoekje van de zon genoten.Verder niet veel nieuws.