(bijna) Pre-pensioen - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu (bijna) Pre-pensioen - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

(bijna) Pre-pensioen

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

22 Juni 2007 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,
Eindelijk, na 1 jaar en 10 maanden studie is het bijna zover, ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik mijn diploma ga halen op 6 juli!!! Joehoeeeee.
2,5 jaar zou ik er eigenlijk over doen, maar dat heb ik in weten te korten. Heeeeeel hard werken was het devies de afgelopen jaren.. Gisteren hebben ik en mijn collega's ons afstudeerproject doorgesproken met de opdrachtgever (mijn baas tot vandaag) en de docentbegeleider. Onze adviesnota is gewaardeerd met een GOED!!!! Beter kon niet (er bestond geen uitmuntend, anders hadden we dat vast gehad).
Vandaag hebben collega Nancy en ik ons nog 2 uur zwoegend achter vastlopende kopierapparaten en inbindmachines bevonden, maar nu zijn er ook zo'n 19 exemplaren ingebonden.
Nu is het alleen nog maandag a.s. presenteren van de uitkomsten voor een waardering op school (dat moet voldoende zijn, anders halen we het alsnog niet).
Maar, het gaat goedkomen. We hebben de 15e al een proefpresentatie gehouden, nog wat bijgeschaafd en gedaan en nu zijn we er klaar voor.
Ik weet dat het een opluchting is, maar ik voel het nog niet helemaal.
Vandaag ook mijn laatste werkdag bij het GGZ Midden Brabant, Jan Wierhof 5.2
Een warm afscheid heb ik gehad, lieve woorden van (ex)collega's en anderen met wie ik samen heb gewerkt. Het was een fijne tijd waarin in veel heb geleerd en zelfs dingen heb afgeleerd, jaja!!!
De aarbeien"vlaai", gisteren door de drukte rond het afstuderen opgehaald door manief, is heeft lekker gesmaakt!! mmmm.
Vanaf nu ga ik genieten van helemaal NIKS!! nog steeds een raar gevoel, maar goed, het gaat hopelijk snel wennen.
Dick werk nog komende week tot en met vrijdag. Zaterdag geven we ons feest en dan gaan we helemaal los denk ik!!!
Rest ons nog wel om het huisje, waar we heel fijn hebben gewoond de 9 afgelopen maanden te "ontruimen". Eerst die school"zooi" weg en dan de rest inpakken en verhuizen naar ons eigen opslaghok bij pa en ma Vos.

Gisteravond Chris en Marieke (van www.rockingallovertheworld.nl ) via Skype gebeld (jaja, dat moeten we vast uittesten, voor als we straks onderweg zijn. Afgezien van de klachten die Marieke nog heeft na de dubbele lancering van een paard, gaat het goed met hen en kijken ze terug op een mooi jaar waarin zijn de wereld verkend hebben.
Na wat midisch-verpleegkundige pijnbestrijdingstips van mijn kant, goeie globetrottertips van Marieke en een gesprek van wel zo'n 45 minuten waren we "bijgekletst".
Wel raar maar erg gezellig om hen eens gesproken te hebben nadat ik hen toch een jaar heb "gestalkd", maar ze verder helemaal niet ken. Alsof we nooit anders hadden gedaan. Nou is dat (met Marieke, grote gezellige kletskous) ook niet heel erg moeilijk!!!!

Nou, ik hou het hierbij.
Duim voor me maandag van 10-11 uur, als we gaan presenteren. Ik laat zeker even weten hoe het is gegaan.
Wat ik de komende weken nog moet schrijven??? dat weet ik ook niet, misschien hoe ik heerlijk echt kan aftellen en geniet van het niks doen!!!
In ieder geval, tot de volgende keer, vanuit Nederland, Belgie of St. Petersburg...

Liefs, Ireentje

  • 22 Juni 2007 - 19:52

    Nel De Jong:

    Nou Irene dat was het dan Ik heb geprobeerd e.e.a. te volgen maar dat is me maar redelijk gelukt Ben wel blij dat alles afgerond is en je nu op weg kunt Na eerst de laatste hobbel nog te nemen Maar daar ga ik vanuit dat dat geen probleem meer is Presenteren is jou /jullie wel toevertrouwd
    Ik wens jeullie veel succes en laat het nog effe weten
    groetjes/liefs nel

  • 22 Juni 2007 - 22:02

    Margreet:

    hoi Irene,
    hartelijk gefeliciteerd en veel succes gewenst voor maandag

  • 23 Juni 2007 - 05:36

    Lida En Theo:

    Hoi Irene en Dick, Irene wat fijn dat je een goed gevoel hebt over de uitslag van je opleiding. Knap dat je het in kortere tijd hebt gedaan. Volgens mij zullen jullie heel erg aan het "niets" doen moeten wennen en zal vooral Irene in het begin regelmatig stuiteren. Maar kick rustig af met de afhandeling en opruimen van jullie huis. Dick succes nog met je laatste week en veel plezier op jullie afscheidsfeest. Groetjes Theo en Lida

  • 23 Juni 2007 - 05:59

    Andrea:

    Goede morgen....

    mooi om te lezen dat je een goed hebt voor je project , trots na al die tijd.
    Voor maandag zal wel goed komen
    Dick nog ff ........
    en dan houdoe en bedankt.....

    Liefs vanuit Breda:-)
    zal aan je denken tussen 10/11 maandag...

  • 23 Juni 2007 - 07:41

    TOM:

    Knappe prestatie,Ireen.Maar verdiend want je hebt de kwaliteiten ervoor,daar hebben we het al vaker over gehad.Ik zal maandag voor je duimen.En dan wordt het
    ook weer heel (leuk)spannend....
    Vette smakkerd voor jou.

  • 23 Juni 2007 - 09:11

    Anja:

    Hallo daar,

    Veel succes as. maandag!!!!!!!!
    Ik zal maar zeggen : "geniet van het niets doen"!! Ik zou daar geloof ik helemaal geen problemen mee hebben , heerlijk vooruitzicht toch?
    Slaap lekker uit en zo, want wie weet op hoeveel vervelende bedden je tijdens je reis moet slapen. Daar gaan we natuurlijk maar niet van uit, niet te negatief!! haha.

    Maar komende week althans na een maandag,
    zou ik het er toch even van nemen hoor!!

    Ik zal duimen voor je presentatie en voor mooi weer voor as. zaterdag!!

    GRoetjes.............

  • 23 Juni 2007 - 11:43

    Marina:

    Hoi Ireen,

    Nou ik duim voor je maandag hoor, helaas kan ik niet aanwezig zijn op jullie afscheidsfeest, hier baal ik natuurlijk van. Maar wens jullie het allerbeste en ik blijf jullie volgen natuurlijk.

    Nogmaals succes!

    Liefs Marina

  • 24 Juni 2007 - 08:50

    Elna:

    Hoi Ireentje,
    super dat alles zo goed is gegaan, maar dat mag ook wel na 1,5 hard leren!!!!!!!!
    Je hebt het gewoon super verdiend.
    Nu lekker genieten van het niks doen.
    Ik zal maandag voor je duimen maar dat zit wel goed als ik je zo hoor.

    Groetjes en een dikke zoen van je nicht en aanang.

  • 24 Juni 2007 - 20:11

    Emmy En Leen.:


    hoi Irene
    Morgen een fijne dag, geniet er van want dit was jou doel
    waar je het allemaal voor heb gedaan.
    Veel sucses groetjes

  • 25 Juni 2007 - 03:14

    Elma:

    We zijn weer thuis! Maandag de 25e gaat hier alweer richting avond en hoop ik wakker te zijn als mijn duim aan het werk moet. Gisteravond om 6 uur in slaap geduikeld. Aan deze kant dus helaas meer last van de jetlag.
    Dat vele werk wordt zeker beloond met een mooi cijfer, maar ik blijf benieuwd en check dus morgenochtend als eerste jullie site, mijn mail en zet ik de msn/skype aan (wat is jullie skype adres?).
    suc6!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick en Irene

'Qua Patet Orbis' (zo wijd de wereld strekt) Dit was hoe we ons voorstelden voor we aan onze reis over (een deel) van de wereld begonnen... Wij zijn Dick en Irene. We hebben begin 2006 besloten dat we een wereldreis willen maken. Sindsdien hebben we veel tijd aan de voorbereidingen besteed. We hebben een globale route gepland en zijn ons gaan inlezen in boeken en op websites van andere globetrotters. Als je vragen hebt, reageer gerust. Dit kan via de website op via dick.irene@gmail.com Groetjes, Dick en Irene

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 312870

Voorgaande reizen:

16 September 2011 - 09 Oktober 2011

We mogen weer...

18 April 2010 - 25 April 2010

Irene gaat klaslokalen bouwen in Zuid Afrika!

09 Oktober 2009 - 01 November 2009

En daar gingen we weer...

07 Juli 2007 - 04 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: