3 maal hoera - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu 3 maal hoera - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

3 maal hoera

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

25 Juni 2007 | Nederland, Andel

Jajaja, het is zover. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik op 6 juli mijn diploma voor de HBO-Verpleegkunde met het daarbij behorende "zusters"speldje mag gaan ophalen.
De hemel huilt (letterlijk), hahaha.
De presentatie ging erg goed, ff een twijfeltje doordat ik zelf mijn zinnen door elkaar had gehusseld, maar goed, ademen, verontschuldigen, rustig blijven en doorgaan...
Ik ben er erg trots op. Het heeft af en toe heel wat bloed, zweet en tranen gekost (quote Andre H6) http://www.youtube.com/watch?v=5leVQeK_3Ws ,maar ik heb het hem toch maar mooi geflikt.

Nu alleen nog 3 juli voor de "vorm" presenteren, volle collegezaal, Dick en pa & ma mee!!! komt helemaal goed.

verder het weekend al druk geweest met spullen verplaatsen. Verhuizen kan je niet echt zeggen als je over een weekje dakloos bent.
Gelukkig mogen we van Gonnie altijd terugkomen, mits het huisje vrij is natuurlijk. Dit zullen we zeker niet vergeten. We hebben met veel plezier de afgelopen 9 maanden van de rust kunnen genieten... het is bijna "ons" huisje geworden in die tijd.

Dick is ook aan zijn laatste loodjes bezig. A.s. vrijdag zwaait hij af, gooit hij de handdoek in de ring! Hij gaat donderdag nog met de mensen van kantoor een happie eten, ter afscheid. Altijd gezellig natuurlijk!!!

Verder deze week rustig aan en wat voorbereiden voor het feest van zaterdag. We hopen maar niet dat het in het water valt. De weergoden zullen ons vast goed gezindt zijn en het droog houden die avond.
Voor degenen die komen: Lieslaarzen aan!!! hahaha

Nou, dit was het weer, tot de volgende keer maar weer, vanuit...???

Liefs, Ireentje

• 25 Juni 2007 - 14:27

Iris Peelen:

Gefeliciteerd!!
    Na jullie feest willen we misschien nog een nachtje blijven slapen, op de camping tegenover jullie "Huisje"!!
    Leuk hé?? Ik hoop jullie gauw weer te zien!!

Groeten Iris

• 25 Juni 2007 - 14:29

Heidy:

Hoi daar, altijd zin in een feestje, dus we kijken er ook naar uit. Geniet nog even van je weekje in Andel, daarna mag je de grote wijde wereld in.

KusXXX

• 25 Juni 2007 - 14:35

Marina:

Hoi Ireen,

Super, we hebben natuurlijk allemaal voor je geduimd.
    Nogmaals Van harte en geniet er maar lekker van (dat hoef ik natuurlijk niet tegen je te zeggen)

Nogmaals ook zaterdag heel veel succes en heeeeeeeeeeeeeele goede reis ook voor Dick.

Marina

• 25 Juni 2007 - 14:40

Irene:

Iris,
    lekker nog even het vakantiegevoel voordat het over een paar weekjes echt zo is.
    Je spulletjes hebben we hier klaarstaan he, die je gaat beheren (foto van Mellow en een grote (hele grote) wereldkaart. Je zult er vast goed op passen!!

Tot zaterdag!!!
    Liefs, Irene

• 25 Juni 2007 - 14:43

Gefeliciteerd!!!:

Hé Ireentje, wauw super, van harte gefeliciteerd alvast met je diploma! Is het toch nog goed gekomen met je hahaha.. Arjaane en ik hebben het nog veel over jullie bestellingen bij Termeulen post gehad, echt lachen. Nou, wijffie, succes met de 'verhuizing' en tot gauw. Groetjes, Christine!

• 25 Juni 2007 - 14:51

Irene:

Iris,

Tot zaterdag!!!
    Liefs, Irene

• 25 Juni 2007 - 14:58

Klara:

Gefelicteerd hebben al via de telefoon gedaan.Geflikt hebt je het zeker,in record tempo zelfs.Ons hele kroost gaat zo gestaag hun weg.We kunnen alleen maar trots zijn op jullie alemaal!Geniet maar na nu.Maen pa Vos.

• 25 Juni 2007 - 15:10

Pa De Rooij:

De fietsen rijden goed.
    Alleen moet je wel blijven trappen om vooruit te komen.Dat viel me een beetje tegen. Maar het leven gaat ook niet altijd met de wind in de rug.
    Groetjes uit de vrouwenhemel.

• 25 Juni 2007 - 15:33

Talitha:

Gefeliciteerd met je diploma!!! Ik wist wel dat het zou lukken!!! Heel veel plezier bij het feest zaterdag. Super veel geluk gewenst met de reis!!

• 25 Juni 2007 - 15:44

Nancy:

Ole ole.... gefeliciteerd! Ik ben trots op je en je hebt het helemaal verdiend. Ik heb ook veel van je geleerd hoor, kijk maar eens in de zin.......... zie je het? goed he? Nogmaals bedankt voor de "keigoeie" samenwerking en ik zal je missen hoor!
    Liefs

• 25 Juni 2007 - 16:29

TOM:

Ben heel erg blij voor je!!!
    Proficiat,Irene en medestudenten

• 25 Juni 2007 - 16:50

Jeanette:

Gefeliciteerd!! Toppie hoor!!
    X

• 25 Juni 2007 - 17:11

Anja:

He gefeeliciteerd hoor!!!!!!!!!!!!
    Ik heb voor je geduimd!!
    Ja ja ik had er echt aan gedacht. Zo zie je maar weer het bewijs is geleverd, er zijn er toch nog een paar in de fam. met wat hersenen hahaha. En jij hebt ze nog goed gebruikt ook ( gelukkig kunnen ze nu rusten )

Zuidwester hebben we zaterdag niet nodig hoor, het wordt droog!! ( hoop ik )

Groetjes

• 25 Juni 2007 - 17:50

Geralda:

Van harte gefeliciteerd!

• 25 Juni 2007 - 17:56

Hanneke /andrea:

PROFICIAT meid goed gedaan.....
    gelukkig gaan nou de leuke momenten komen van het afstuderen ....!!!!!!!!!

liefs van ons 2 see you saturday :-)

Hanneke en Andrea..

• 25 Juni 2007 - 18:58

Ro&Ka:

Wauw!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!! Ik kan het gewoon niet geloven ;-)
    Daar zullen we dan maar eens een roseetje op drinken zaterdag...

• 25 Juni 2007 - 21:08

Gonnie En Martien:

Ha buurtjes ( nog even)
    Heerlijk voor jullie dat het nu bijna zover is.
    Alle stres achter de rug,en voor dick al het werk!!
    Wij vonden jullie super buren (we hebben jullie bijna niet gezien en zeker niet gehoord) we hopen dat de volgende ook zo makkelijk zijn.
    Laat anders wat instructies achter in het huisje (HA HA)
    Zaterdag wordt het vast super weer, komt gewoon goed groetjes Gonnie,Martien,Stan,Harry,Fokke,Sukke en de rest!

• 25 Juni 2007 - 21:18

Elma & Sjon:

HIEPERDEPIEP HOERA!!!

Van harte meid, en gooi die afstudeerstress nu meteen in de sloot. Zorg dat je lekker relaxt vertrekt, maar na die party as zaterdag zal dat geen probleem zijn,hahaha.
    Dick, zorg dat je vanaf woensdag alleen nog maar je mail en je bureau hoeft te schonen dan kan jij zaterdag ook heel relaxt gaan feesten.
    Veel plezier!

• 26 Juni 2007 - 01:58

Anton:

Gefeliciteerd!!
    Wat een prestatie, maar vooral wat een vooruitzicht voor jullie!!! Het goat jullie goei!!
    Anton (ex-overbuurman)

• 26 Juni 2007 - 05:52

Klara:

Mensen wat geniet ik van al die geweldige reacties.Zag net Cristien nog in het zwembad je hebt haar groeten.Iedereen vindt wat ergaat gebeuren erg spannend,er zullen er aardig wat zijn die het hele gebeuren gaan volgen.op naar het feest,wat daar na komt vegeten we nu voor even!
    Ma.

• 26 Juni 2007 - 07:16

Yvonne:

Irene, van harte gefeliciteerd! Knap gedaan, als er zoveel vanaf hangt toch maar even cool alles afmaken en je presentatie houden. Geniet van je welverdiende rust en heel veel plezier op jullie feest van 't week-end.
    Als ik jullie niet meer "spreek": een goeie start van jullie reis! En wellicht tot ziens ergens daar...
    groetjes,
    Yvonne

• 26 Juni 2007 - 18:57

Cora Jongh:

hiep hiep hoera. Klasse Irene, dat je je studie zo goed hebt afgerond.Nu uitkijken naar een fijn afscheidsfeest a.s. zaterdag. Dat zal ongetwijfld wel lukken. Geniet ervan, zodat je er tijdens jullie reis met plezier aan terug kunt denken. Ik wens jullie alle goeds voor jullie reis om de wereld.
    Het ga jullie goed!
    Cora

• 27 Juni 2007 - 11:44

Petra:

hoi,
    gefeliciteerd met het behalen van HBO diploma. ik hoop jullie reis zeker te gaan volgen, lijkt me zeker interessant en mooi. heel veel plezier op jullie reis en ik hoop dat jullie er echt van zullen genieten! maar dat kan bijna niet anders na zoveel voorbereidingen. hopelijk tot zaterdag! groetjes petra

• 27 Juni 2007 - 19:36

Natasja:

Hallo!

Jawel, we zijn weer terug uit Toscane. Vies bruin geworden, veel moois gezien (en dan heb ik het niet over de badmeester en het animatiemeisje) en zowat een hersenschudding opgelopen door "wilde" acties in het zwembad.

Van harte gefeliciteerd met je diploma, ik ben supertrots op je!!!

Tot zaterdag, ik doe een zonnedans, heb geprobeerd wat Italiaanse zon mee te nemen, maar die wilde daar blijven helaas

liefs, Natas

• 28 Juni 2007 - 07:35

ANJA PEURSEM:

GEFELICITEERD HOOR!
    VORIGE WEEK NOG EEN PRAATJE MET JE VADER GEHAD IN WAERTHOVE,HIJ GLIMT HELEMAAL ALS HIJ T OVER JE HEEFT,EN TERECHT WANT JE HEBT T MOOI VOOR MEKAAR!FIJN FEEST ZATERDAG,EN T BLIJFT ZEKER DROOG,WANT ER IS OOK TT IN ASSEN EN DIE HEBBEN (BIJNA)ALTIJD GOED WEER!
    GR ANJA PEURSEM

• 02 Juli 2007 - 07:59

Ireneendick:

Proficiat Irene. en een heel goede reis toegewenst!
    IJda