Sauraha, Chitwan National Park - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Sauraha, Chitwan National Park - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Sauraha, Chitwan National Park

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

23 Oktober 2007 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal,

Een kort berichtje vanuit (bijna dan) de Jungle.
We zijn hier nu 3 dagen. Overmorgen vertrekken we naar de grens met india. We denken Donderdag in Varanasi aan te komen (wordt ff een dagje of 2 bussen).
Updeets en foto's van de avonturen hier volgen later.
We zullen dick zijn verjaardag de 27e w.s. in Varanasi vieren. Misschien, als we gek doen, gaan we uit eten of slapen we in een hotelletje, maar dat wil ik nog even geheim houden....
Pa, de jeep-auto was een Toyota Landcruiser.

Dit was het weer voor nu.
Tot de volgende keer.

Groetjes dick en irene
Sauhara, Chitwan, Nepal
(de plaatsbepaling op de landkaart is natte vingerwerk....gewoon ff zoeken op een gewone kaart als je het wilt weten..)

• 23 Oktober 2007 - 09:38

Marco:

thake it easy and have a nice birthday

• 23 Oktober 2007 - 12:34

George:

Well first happy bird day Dick and lots more
    It is real nice to follow your trip on the internet keep up the good work
    The best from Canada

• 23 Oktober 2007 - 14:00

Marline.:

Een te gekke verjaardag, daar in verwegistan! Schitterende reisverslagen schrijven jullie, elke keer weer genieten.
    Groetjes, Marline.

• 23 Oktober 2007 - 15:26

Natasja:

Alvast een hele fijne verjaardag voor Dick en tot het volgende bulletin weer!

Geniet ervan!

groeten, Patrick Natas en Isa

• 23 Oktober 2007 - 16:17

Ma En PaVos:

Een mooie tocht gehad in de jungle?
    Zien tzt de foto,s wel.De familie wodr heb ik gisteren vernomen uit gebreid met een viervoeter Vosjes Almkerk weet hier meer over te vertlellen,het beestje wordt vanavond gehaald.Hier mooi nazomer weer,vandaag redelijk wind maar fijn zonnetje.Geen scokkende gebeurtenissen hier en weinig nieuwtjes.Fijne reis naar India,sterkte met de busrit,maar dan zie je onderweg ook nog het eea moet je maar denken.Groeten van ons,xxx.

• 23 Oktober 2007 - 17:30

Ma + Pa De Rooij:

Hallo jongelui.Lekker om weer een berichtje te vinden op de computer.Op dus richting India. Misschien komen jullie Beatrix en Willem Allexander nog tegen,want die zijn daar vanaf morgen op bezoek.Die spleetoog auto's zie je ook overal.Zelfs in W.dam.Met de andere vakantiegangers gaat het ook goed,hebben we gehoord.Hier ook alles goed.Geniet verder,en hou ons op de hoogte.Hou-doe!!

• 23 Oktober 2007 - 20:37

Joke En Ben:

Hier alles onder controle.
    Morgen om 9.00uur binnen zijn.
    Dus even geen computer. Het flatje van Sylvana is echt leuk geworden.Ze is er heel blij mee.
    Sander zit nu in de Kroeg want het is hier kermis. Hij heeft nog geen meisje misschien na vanavond (ha,ha).
    Je hoort nog wel hoe het in het ziekenhuis gegaan is.
    Jullie samen nog veel reisplezier.

Dikke kus Joke

• 26 Oktober 2007 - 13:28

Ma-pa Werkendam.:

Vandaag is het 26 oktober dus morgen ben jij Dick jarig.We willen jullie een gezellige dag wensen en natuurlijk van harte gefeliciteerd.Drie van onze kinderen waren deze week jarig en allemaal zaten ze in het buitenland Bah,daar is geen aardigheid aan Morgen komt Wilmy met haar gezin thuis en zondag Anja

Groetjes en tot de volgende keer..

• 26 Oktober 2007 - 13:57

Heidy En De Rest:

Hallo daar, de lange reis weer goed doorgekomen hopen wij. In ieder geval op tijd om Dickie zijn verjaardag te gaan vieren. Alvast een lekker dagje gewenst en die maar is lekker gek die dag.

Hier alles ok. Kids hadden vakantie afgelopen week. Het is hier inmiddels echt herfst, ook koud geweest, 's ochtends al moeten krabben en de regen verwachten we binnenkort. ( das dan minder...)

Jullie pakket is aangekomen, werd vandaag blij verrast met prachtig verzegeld pakket. Dus op naar de volgende verzameling!

Dikke kus van ons allemaal.
    XXXHeidy

• 26 Oktober 2007 - 15:02

Marco, Alias Cootje:

Dick, bij deze wil ik je alvast van harte feliciteren met je verjaardag en je een fijne dag wensen, wat de dag je ook mag gaan brengen.

Groetjes Marco en Wil, oud collega van irene

• 05 November 2007 - 17:15

Margreet:

ik ben helaas weer thuis uit Gambia
    waar ik een geweldige reis heb gehad