Hurray Hurray it's a holi-holiday! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Hurray Hurray it's a holi-holiday! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Hurray Hurray it's a holi-holiday!

Door: Dick en Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

27 September 2008 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,

We waren druk, heel druk. Met... vakantie vieren :)
Er was ook niet echt veel spectaculair nieuws te melden behalve:
- Dia Ria is bij Dick op bezoek geweest, en weer weg ook gelukkig;
- we zijn 2x van kamer moeten wisselen om tot 1 oktober in dit hotel te blijven. Er komt namelijk een nationale vakantie aan en dan is alles volgeboekt;
- de beste massage ooit nog steeds gevonden bij Annie en Made van Jasmine massagesalon;
- De hamburgers bij het hotel tijdelijk niet gemaakt konden worden, maar inmiddels hebben we er alweer 1 op;
- onze nieuwe favoriete koffie bij Starbucks is Frappuchino Java Chocochip, mmmm
- Er wordt door P. Anom (een irritante bediende in het restaurant van het hotel) niet meer om geld gevraagd of met bonnen gesjoemeld;
- we hebben 2 canadezen onmoet die de laatste jaren in Kabul, Afganistan hebben gewoond en op 7-10 voor 2 jaar naar Bangladesh gaan (kan het gekker??);
- we internetten heel wat af op zoek naar informatie over zorgverzekeringen, auto's, ikea, etc. etc.

Nou, helemaal niks is dus niet waar..... We genieten van onze laatste dagen. Over 4 dagen naar Bangkok daar nog even shoppen (mogen 20 kg/p.p meenemen op de vlucht van Bangkok naar Dusseldorf!!)

Nog een weekje en we zijn thuis, we kijken er naar uit om iedereen te zien en dicht bij te hebben, maar... genieten nog even van deze vakantie.

Als we thuis zijn volgt er natuurlijk weer een bericht. Tot dan.

Veel liefs van Dick & Irene

• 27 September 2008 - 08:45

Liesbeth:

GENIETEN HOOR DEZE LAATSTE PERIODE!!!!
    You never know...........
    En goed afdingen hoor in Bangkok, maar dat is inmiddels een makkie voor jullie denk ik...
    Tot snel,
    heel veel liefs en een goede vlucht!
    Liesbeth, Sophia & Gabriël

En vanuit China een groet van Riccardo (10-10 weer even in NL)

• 27 September 2008 - 09:19

Iris:

Het einde is in zicht ...
    Maar wel gezellig dat jullie weer komen!!!!!!!!!! Heb er echt wel zin in :)

XXJESS (L)

• 27 September 2008 - 11:40

Joke En Ben:

Hallo daar

Nog een weekje en het is voorbij.
    Wij hebben het reuze naar ons zin gehad in Portugal en aandacht hebben we daar wel gekregen.
    Twee blonde dames en verder is heel Portugal donker.De wijntjes. portjes en Sangria waren ook erg lekker en thuis is het weer afkicken.
    We hopen jullie snel te zien .

Liefs van ons allemaal

• 27 September 2008 - 15:22

Ma+pa W.dam.:

Wij dachten,we horen niks meer,dus ze zijn zeker lopend onderweg naar huis.Maarwe begrijpen dat jullie toch maar komen vliegen.Dat gaat sneller en ook wat comfortabeler denk ik.Wij zijn dus in afwachting van jullie telefoontje uit Sleeuwijk.Geniet nog maar even,eet niet te veel vette hamburgers.Droge rijst ,zonder iets erbij is nog beter.Zoals altijd,een handvol knuffels,en:Hou-doe.

• 27 September 2008 - 16:50

De Vogels:

Goh wat een raar idee moet dat zijn dat jullie weer naar het koude kikkerlandje gaan. Nou het mooie weer slaat volgende week om in echt herfstweer, dus lekker weertje om bij thuis te komen, ahum. We hopen jullie gauw te zien natuurlijk, maar dat geldt voor iedereen denk ik.Groeten en geniet nog even.Rob, Nicole, Rebecca en Saraya xxx

• 27 September 2008 - 17:48

Natas:

Welkom bijna thuissss!!!

We hebben snel contact als jullie er eenmaal zijn,

groeten, Patrick-Natas-Isa

• 27 September 2008 - 20:52

Jan & Nel:

Hallo daar
    Wat zullen we jullie verhalen missen.
    En de mooie foto's niet te vergeten.Geniet nog even van de zon het wordt hier even anders met het weer.We worden wel bijna buren,maar dat duurt nog even leuk huis hoor.

Lieve groetjes
    van de Ippeltjes

• 27 September 2008 - 22:05

T Janny W DAM:

Geniet nu nog maar even,ik denk dat jullie toch ook wel weer blij zijn als jullie weer thuis in Holland,zodat je alles eens rustig door jullie hoofden kan laten gaan,om bij te komen vanal het geen jullie mee gemaakt hebben en gezien.We hopen dat je weer veilig op Nederlandse bodem mag landen.Groetjes T janny en O Henk

• 28 September 2008 - 12:09

Aukje:

Hoi hoi, wat een spannende belevenissen zijn het toch geweest, lekker genieten van je vakantie!!! En wie weet kom je nog een keer bij jwh 5 op de koffie (doe dat maar over een tijdje heb weer/nog verlof, ben 4 september bevallen van mijn derde kindje een jongentje Loek).
    Heel veel groetjes aukje

• 28 September 2008 - 15:22

Margreet:

een trage reactie van mij, want ik kom net thuis van 10 dagen in Egypte
    en daar ga ik over 2 weken lekker weer 13 dagen naar toe

• 29 September 2008 - 08:42

Pascal En Evelien:

Hoi Dick en Irene,
    Sinds 2 dagen zijn wij weer terug in Nederland, geweldig om iedereen weer te zien en bij te kletsen, maar weer back to reality en morgen weer aan het werk (Pascal vandaag al). We hebben jullie bericht gelezen op het moment dat wij in het noorden (Lovina/Pemuteran) zaten, dus was iets te ver voor een meet and great. Wij hebben super genoten in Bali en heel veel gezien. Laatste 2 dagen lekker gerelaxt op superstek in Belangan. Lees nu voor het eerst jullie belevingen en zie als eerste dat jullie naar huis komen! Daar kijken wij natuurlijk van op. Geniet nog van jullie dagen in Bali en Bangkok en een hele goede terugreis gewenst! En natuurlijk genieten straks bij het weerzien van al jullie vrienden en kennissen. Gr. Pascal en Evelien (dat stel uit Kuala Lumpur :-))

• 29 September 2008 - 09:07

Heidi:

He wereldreizigers,

er zijn natuurlijk ook mensen die het hele weekend gewerkt hebben en de computer nog niet aan hebben gehad.

geniet nog even daar, shop ze in bangkok en natuurlijk komen jullie binnenkort lekker bij ons eten.

XXX uit Lith

Goede reis en tot gauw!!

• 29 September 2008 - 17:25

Jennecke En Demian:

Hi Irene en Dick,
    Wat lees ik nu?? Komen jullie naar NL??? Na bijna 1,5 jaar reizen is dat niet zo gek natuurlijk! Wat fijn dat jullie een huisje hebben in februari! Succes met al het geregel!Ik heb er inmiddels mijn baan van gemaakt als projectassistent bij een communicatie en designbureau in Amsterdam :-)
    Geniet nog even en ik hoop dat iemand voor jullie een warme jas meeneeemt!

Groetjes,
    Jennecke en Demian

• 29 September 2008 - 19:10

Tante Willy:

Hallo Dick en Irene,nog een paar daagjes genieten
    en dan opweg naar de terugreis,wel weer fijn om jullie te zien.We heb
    ben netjs op jullie bloem
    gepast?? hij bloeit nog
    geweldig??.wij gaan hem nog missen ,maar dan weet wat ik kan vragen met mijn verjaardag,ter vervanging van??.Leuk he'.Verder is hier alles
    goed, veel liefs en tot
    gauw.Groetjes van tante
    Willy en ome Ad.
    Sleeuwijk.

• 30 September 2008 - 09:28

Ma En Pa Vos:

Hallo Dick en Irene, Geniet nog even in Bangkok en wij wensen julie een goede terug reis toe .
    Groetjes Pa Vos.

• 30 September 2008 - 11:45

Wilco En Frida:

Hoi Dick en Irene,

Jeetje jongens, al bijna weer thuis! Zal wel weer even wennen zijn. Maar wij wensen jullie nog even een paar fijne shopdagen in Bangkok (altijd leuk!) toe en natuurlijk een hele rustige terug reis, en een geweldig terugzien met jullie familie. Dat zal na anderhalf jaar ook wel weer gek zijn om iedereen weer in leven
    de lijve te zien.

Geniet nog even en van alles dat er komen gaat en hopelijk tot ziens in het eggie,

Liefs
    Wilco en Frida

• 30 September 2008 - 20:39

Patries:

hey luitjes,

Weer naar huis lees ik, zal raar zijn maar ook wel weer lekker om in Nederland te zijn. Wil jullie natuurlijk graag verwelkomen hier in Hilvarenbeek, hoewel ons huis nog lang niet af is. Geniet nog even daar en een goede reis naar "huis" waar gaan jullie wonen trouwens?

C ya soon!!
    xxx Patries

• 08 Oktober 2008 - 12:12

Iris:

Hee (L)

Hoe is het nu met julllie??
    Ik heb wel zin in Zondag hoor!!
    Dick?? Hoe is het zondag met je Jetlag afgelopen??

XX IRIS (L)