en dan ineens...... - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu en dan ineens...... - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

en dan ineens......

Door: Dick en Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

14 Januari 2009 | Nederland, Andel

Lieve Allemaal,

Na een behoorlijk aantal weken valt er weer iets te melden vanuit het brabantse land. Niet dat we ondertussen niets hebben gedaan of niet hebben meegemaakt, maar nu zijn we weer in een fase beland dat alle puzzelstukjes op zijn plaats vallen..
Dick is 1-12-08 weer gaan werken bij Drukkerij Damen. Oude tijden herleven, het was wennen, vooral na 17 maanden niet te hoeven werken, maar uiteindelijk vond hij al snel zijn plekkie weer...
Irene is "tussen door" even aan haar knie geopereerd. Een lang gekoesterde wens (raar maar waar) in de hoop dat ze in maart weer een start kan maken (voor de 3e keer) met een "serieuze" maar vooral gezellige hardloopcarriere bij A.V. Spiridon in Rijen. De vooruitzichten qua revalidatie zijn vooralsnog gunstig. de 26e horen we meer van behandelend orthopeed.
Verder zijn de werklui kei hard aan het klussen geslagen in ons nieuwe (huur) onderkomen. De woningbouw van Nieuwendijn (wonen in Altena) knapt alle huizen op wanneer die van huurder verandert. Wij zijn daarmee de gelukkigen. De inspanningen van de woningbouw en werklui zijn nu duidelijk zichtbaar en vandaag hebben we tevens gehoord dat we de sleutel eind volgende week in ontvangst kunnen nemen. De spullen om te verven etc. zijn al gekocht, dus gaan we met goede moed aan de slag. Ondertussen is Irene ook alweer bijna 4 weken aan de slag bij EMC (www.emc.nl), een detacheringsburo voor verpleegkundig en medisch personeel. Eerst vangt ze een zwangerschapsverlof op, daarna gaat ze naar een andere afdeling. Uit de directe patientenzorg. Het is zeker wennen, maar helemaal in positieve zin. De zorg aan het bed is niet meer aan de orde, maar dit was juist de bedoeling. Vooralsnog is het werken bij dit jong en dynamnisch bedrijf heel leuk.
Wat op dit moment speelt......
Pa en Ma Vos zijn 3 januari met ome Hans en tante Nel vertrokken naar Nieuw Zeeland. Een bestemming waar ze eigenlijk ons zouden tegenkomen, maar zoals iedereen weet, is dat dus even anders gelopen. Ze hebben het prima naar hun zin, heerlijk weer en wij zijn benieuwd naar de verhalen bij thuiskomst.
Op dit moment(woensdagavond 21.50 uur) ligt Dick al op bed. Die gaat morgen voor 4 dagen op verrassingsreis met drukkerij Damen. Dit ter ere van het 50 jarig bestaan van de zaak. Spannend, waar zal de trip naar toe gaan?? Dubbel zo spannend omdat we een groot deel van de afgelopen 1,5 jaar 24/7 samen hebben doorgebracht. Vreemd, heel vreemd, maar ook heel leuk.
Verder... Nog een weekje 'rust' dus en dan begint het klussen en verhuizen. Jullie horen zeker nog van ons.
Ondertussen willen we alle lezers bedanken dat we de legendarische grens van 100.000 bezoekers van de website hebben behaald.. Zolang er (af en toe) nog iets te melden is, zullen we het zeker doen.
(hou je mail in de gaten... Dick en Ik gaan voor EMC mee met de ROPA-run, de loop-estafette van Parijs naar Rotterdam in het pinksterweekend......)
Dit was het voor zover.
Veel liefs van ons en tot ????

Dick & Irene

• 14 Januari 2009 - 21:01

Marline:

Hoi luitjes.
    Leuk weer iets van jullie te horen.
    het gaat jullie goed!
    Hartelijke groeten, Marline van Drongelen.

• 14 Januari 2009 - 21:25

Iris:

Lieve Dick en Irene,

Zozo, even tussen door aan je knie geopereerd... Niet niks.
    Tot ons feestje!!

(Nu ga ik even een stel foto's sturen)

xx. Iris (nog 2 daagjes = 14)

• 14 Januari 2009 - 21:32

Lith:

He andel,

4 dagen gescheiden, dat wordt missen, heimwee enz.
    Wennen zo`n "nieuwe job" en dan ook nog klussen.
    Toch binnenkort maar weer even bijbeppen.

Liefs...

• 14 Januari 2009 - 22:14

Margreet:

ik miste jullie verslagen, dus pas had ik al bedacht dat ik jullie even moest emailen, maar daar was nog niet van gekomen, dus hartelijk bedankt vor dit bericht
    gaan jullie nog naar de vakantiebeurs?

• 15 Januari 2009 - 08:45

Johan En Carola:

Hey mopkes,

We willen jullie lvast heel veel succes wensen met jullie nieuwe huisje, we komen zo snel mogelijk kijken en johan evt helpen. We zijn heel benieuwd.
    Tot snel

Dikke kus ons xxxx

• 15 Januari 2009 - 10:19

Debby:

Heb je lekker 4 dagen de tijd om foto's te plakken joh!! knap trouwens ROPA-run!! als je knie mee gaat werken, daar hopen we dan maar op!
    groetjes weer vanuit Brabant

• 15 Januari 2009 - 13:25

Rita Uit Schoondijke:

Hoi Dick en Irene,

Na hele lange tijd weer ff spieken nr jullie huidige leventje.Weer het gewone leven!Jack(m'n man)en ik hebben een sponsorkindje uit Chennai,maar krijgen heel moeilijk contact.We hebben al versch.emails gestuurd nr het contactadres.Dat is wel jammer.Ik heb steeds met veel belangstelling jullie verhalen gelezen en hoop dat het jullie verder goed gaat.
    Groetjes en beterschap!