ROPA-run 2009, help....... koop loten!!!!! - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu ROPA-run 2009, help....... koop loten!!!!! - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

ROPA-run 2009, help....... koop loten!!!!!

Door: Dick en Irene

20 Januari 2009 | Nederland, Andel

Beste familie, vrienden en (verre)bekenden,

Je zult je wel afvragen.... "weer een bericht"?".
Deze keer niet met verhalen over de dagelijkse beslommeringen in huize de Rooij, maar om jullie aandacht te vragen voor het volgende:
ROPA Run 2009, van Parijs naar Rotterdam, in het Pinksterweekend van 2009.

Wat is Roparun?
De Roparun is een loopevenement van 530 kilometer waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker. Ook wel een avontuur voor het leven genoemd. Dat blijkt overigens ook uit het motto wat al jaren is: "Leven toevoegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".

Een Roparunteam bestaat uit maximaal acht lopers die dus ieder gemiddeld zo'n 65 kilometer lopen oftewel meer dan 1 ½ marathon. Daarnaast bestaat een team uit meestal vier tot zes fietsers en nog een aantal mensen in de begeleiding. Denk hierbij aan chauffeurs, verzorgers, cateraars en wegkapiteins. Teams zijn zelf verantwoordelijk voor de invulling van deze taken en gemiddeld bestaat een team uit 25 personen.
Voor meer informatie willen we jullie verwijzen naar www.roparun.nl

Dick en ik zullen deelnemen met het team van EMC, de EMCrossers, team 179!
We willen jullie vragen om ter sponsoring 1 of meerdere loten te kopen voor dit goede doel.De loten zijn 2,50 per stuk.

Graag per mail (dick.irene@gmail.com) doorgeven hoeveel loten je wilt kopen. Je kunt dan geld overmaken op ons rekeningnummer en wij zorgen dat de loten bij je komen...

Bedankt alvast voor jullie aandacht en we rekenen op jullie steun!!!

Groetjes Dick en Irene de Rooij
en alle collega EMCrossers

• 20 Januari 2009 - 17:25

Irene:

De eerste kopers hebben zich aangemeld! Bedankt!!!!

• 20 Januari 2009 - 17:26

Dick:

Anja en Sylvana... bedankt.

groet Dick

• 21 Januari 2009 - 06:59

Liesbeth:

Wat zijn jullie weer sportief.Succes met de voorbereidingen!

• 22 Januari 2009 - 20:22

Margreet:

geweldig dat jullie daar aan mee doen, maar sorry ik koop geen loten