Eindelijk teken van leven part two! - Reisverslag uit Nieuwendijk, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Eindelijk teken van leven part two! - Reisverslag uit Nieuwendijk, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Eindelijk teken van leven part two!

Door: Dick en Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

27 September 2009 | Nederland, Nieuwendijk

Hallo allemaal,

Na bijna 4 maanden een teken van leven. We hebben de laatste maanden gebruikt om te werken, huis en tuin (met dank aan de inspanningen van Pa Vos!)aan te pakken, leuke dingen te doen en nog meer leuke dingen te doen. Druk druk druk dus.
Op dit moment zijn we in voorbereiding voor onze vakantie naar Zuid Afrika, Botswana, Namibie en Zimbabwe. Via Zambia zullen we dan met een tussenlanding in Johannesburg terug vliegen naar Amsterdam.
Dick is in voorbereiding qua spullen, wat moet er mee etc. Ik voelde de bui al hangen; er gaan foto's gemaakt worden, heel veel foto's!
Dit heeft me doen besluiten de afgelopen twee dagen me te storten op picasawebalbums om te zorgen dat alles min of meer in de de goede mappen tercht kwam.
Helaas ken ik het systeem nog niet helemaal (lees: ben niet zo goed met compu's) dat het helemaal in chronoligische volgorde staat, maar het staat er tenminste.
Onze foto's van de reis, onze vakantie in Noorwegen in 2006 en de voorjaarsvakantie in 2009 en ook nog wat andere zaken zijn terug te vinden op
en op http://picasaweb.google.nl/dick.irene2

Moet er nog wel bijgezegd worden dat ze niet zijn uitgesorteerd. Alles wat we hebben staat er in inbewerkte vorm op.

Over een paar weken volgt er weer een verslag van onze vakantie die eraan zit te komen, vanzelfsprekend met de nodige visuele ondersteuning!

Tot de volgende keer dan maar weer!!!

Liefs, Dick en Irene

• 27 September 2009 - 08:43

Joke En Ben:

Hoi daar

Wij zijn nog niet in vakantie sferen. We hebben al wel de tickets binnen. We vliegen ´snachts en zijn al om 7.30 in Tunesie.Nu nog druk met huis verven en heel veel gedoe met alles om het ontslag heen.Wat een werk alles lezen invullen en weer lezen. En nu weer solliciteren.Echt niet leuk.
    Tot snel kus Joke

• 27 September 2009 - 09:32

Margreet:

ik kijk al uit naar jullie zuid afrikaverhalen, want daar ga ik volgend jaar naar toe
    en gaan jullie in Zimbabwe naar Tengenenge?

• 27 September 2009 - 15:17

Ad En Linda:

goede reis en een prettige vakantie.

Ad en Linda

• 27 September 2009 - 16:50

Liesbeth:

Niet te geloven. Het reizen blijft kriebelen he? Een hele goede reis, en zoals altijd..lekker genieten!

• 28 September 2009 - 15:08

Ma +pa: W.dam:

Welja,ga ons maar een beetje lekker zitten maken met plaatjes over Australie. Toch erg leuk en we gaan er af en toe een poosje voor zitten om ze op ons gemak te bekijken.

• 28 September 2009 - 18:40

Jan En Nel:

Hallo daar

Wij wensen jullie een fijne reis.
    en wij kijken weer uit naar de mooie plaatjes die er vast weer heeeeel veel geschoten worden

liefs J & N

• 30 September 2009 - 13:09

Wilcoenfrida@live.nl, Aan De Slag In Cambodja :

Haai Globetrotters,

Eindelijk weer de rugzakken op de rug. We zijn benieuwd hoe dat weer voelt? Leuk dat jullie de foto's op picasa hebben gezet, kunnen wij zo nu en dan even in het vooruit kijken. Helaas is picasa in China geblokt dus we kunnen ze pas over een paar weken bekijken.

Maarre we willen wel de Big 5 zien he!!

He Dick en Ireentje, heel veel plezier op jullie Afrika avontuur, we zijn benieuwd naar alle verhalen wie weet volgen we weer in jullie voetsporen.

Heel veel liefs van twee genietende trotters uit Azie,

Wil en Friet
    www.wilcoenfrida.waarbenjij.nu