test - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu test - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

test

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

13 Februari 2006 | Nederland, Tilburg

het ging niet helemaal goed met het vorige bericht. ik had een wachtwoord gegeven voor ons dagboek, maar dan kunnen jullie het natuurlijk niet lezen.
nu moet het dus goed gaan.
(zie ook ons eerder geplaatst bericht)

Groetje Dick en Irene

• 13 Februari 2006 - 11:25

Gerard:

Hoi Dick en Irene,

Wanneer gaan jullie? Moet je nog een loopschemaatje mee? Maak ik gerust voor je. Mocht je ook in Kenia Langs komen, kijk dan goed de kunst af. Ik vewacht dan wel PR's.

Veel plezier, Gerard

• 13 Februari 2006 - 11:39

Irene:

hoi hoi,
    Wanneer je op onze "pasfoto"of op "profiel"klikt, dan komt nog het een en ander tevoorschijn.
    Groetjes Irene

• 13 Februari 2006 - 11:44

Niwka:

Echt een heel leuk idee van jullie!! Succes ermee.

• 13 Februari 2006 - 12:56

Karin:

Hee Dick en Ajrien,

Hier biedt nog een loopmaatje zich aan ;-) want wie weet doet de mogelijkheid zich nog voor dat we jullie ergens op deze wereld (letterlijk) tegen het lijf lopen... Nogmaals heel veel succes met de voorbereidingen en echt waar hoor... supertof dat jullie dit gaan doen!

Dikke knuf van Karin

• 13 Februari 2006 - 13:40

Ad En Linda:

hoi dick en irene.
    veel succes met de voorbereiding van jullie reis.
    zullen het blijven volgen.

gr. ad en linda

• 13 Februari 2006 - 15:38

Joke:

Leuk zo kunnen we alles volgen nouja alles!!!
    Geweldig
    Lieve groetjes Joke en Ben

• 13 Februari 2006 - 17:41

Klara En Thijs:

Net deze mail geopend,leuk ziet het er uit.Ook al leuk respons!

• 13 Februari 2006 - 18:03

Carola En Johan:

hee , leuk joh
    Wij vinden het harstikke leuk voor jullie en heel dapper. Maar ook vinden wij het jammer dat jullie voos zo'n lange tijd weggaan. Ik weet niet of ik juliie zo lang kan missen. Maar dat kunnen we oplossen om eens naar jullie over te vliegen. nou we bellen snel. En bij deze nogmaals heel veel succes met al jullie voorbereidingen, en als jullie hulp of zo nodig hebben hoef je het maar te laten weten. Heel veel liefs
    Johan en Carola

• 13 Februari 2006 - 18:38

Marco En Jeanette:

Hoi Dick en Irene,
    Leuk zo!(nogmaals)succes met alles!!Liefs en gr.,Marco,Jeanette en kids

• 13 Februari 2006 - 20:58

Maurits En Inge:

Tjee, wat een plan hè, ik wist niet wat ik hoorde.
    Nou ja, wij weten wel een beetje wat het gevoel is om hier weg te gaan hoor.
    Dat hadden wij toetertijd ook! Heel veel succes hoor, liefs Maurits en Inge en kids

• 13 Februari 2006 - 23:11

Rina:

Hey Ireentje en dick natuurlijk ook! ;)

Wat stoer! Ik wist helemaal niet dat dit in de planning zat... Maar ik wens jullie natuurlijk het beste van de wereld en dat je maar een supertijd mag hebben! Maar eerst nog ff naar lekker school, saampjes met mij!
    Ik ga het zeker volgen! dat vind ik echt hartstikke tof!

Dikke Kus Rina

• 14 Februari 2006 - 16:14

Hanneke:

He, Leuke site, hoe kom je eraan? Ben n.l. erg nieuwsgierig, verder veel sukses en tot vrijdag.

• 14 Februari 2006 - 16:37

Irene:

ha die han en pee.Ja leuk he, die site,maar inmiddels hebben we elkaar al gesproken dus weet je een beetje hoe het zit.
    TOt ZATERDAG, heb er zin in. Doei, Irene

• 14 Februari 2006 - 21:57

Hanny En Pieter:

Heel leuk deze site.
    Wij hopen jullie te zien in Adelaide, Down Under op jullie wereld tour.
    Groetjes Hanny

• 15 Februari 2006 - 09:51

Patricia:

he Ireentje en Dick,

leuk zeg zo'n site waarop wij jullie kunnen volgen! Het zal wel een geweldige reis worden (jaloers haha)maar voordat het zover is alvast veel plezier met de voorpret.

Groetjes Patries

• 16 Februari 2006 - 19:55

Ma:

De bericten stromen binen zie ik,geweldig leuk.Ik word er een beetje stil van,wat een aanhang!

• 23 Februari 2006 - 15:02

Sylvia:

Hier een laat berichtje van Sylvia, ik heb ze ook net gelezen en resentelijk binnen gehad. Maar wat een gaaf plannekuh om de wereld te gaan ontdekken, gullie zijn er wel type's voor om zo'n onderneming te plannen. Het is ook leuk om het zo te volgen via de iemeel...succes!
    Groetjes Sylvia