dag huisje, dag tuintje, dag vissies!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu dag huisje, dag tuintje, dag vissies!!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

dag huisje, dag tuintje, dag vissies!!!!

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

12 Juni 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal,
Het is zover, het huis is verkocht.
Het is allemaal snel gegegaan, in een maand of 2 en flink wat bezichtigingen was het gedaan. Afgelopen vrijdag hebben we de voorlopige verkoopovereenkomst getekend en voor 4 juli moet het helemaal rond zijn (betreft dan de financien van de kopers).
Het zijn hele aardige mensen, 2 kinderen van 14 en 17 jaar en ze zijn helemaal blij met het huis. De vijver blijft ook intact, dus dat is fijn voor Harry de Koy en zijn maatjes. We hebben er een goed gevoel bij.
A.s. woensdag komen ze met hun kinderen naar het huis kijken. Die 2 zijn nog niet binnen geweest.
29 september zal de officiele overdracht zijn van de woning en al het weekend daarvoor zullen we in ons onderkomen in Andel (spreek uit als Ael) aan de hoge maasdijk 140A gaan wonen bij Gonnie, Martien
en Stan in de "achtertuin" met uitzicht op polderlandschap en schapen en kippen en bovenaan de dijk de Maas. We hebben er zin in!!!!
Tja, inmiddels hebben wij dus een hele flinke stap richting onze nieuwe toekomst gezet. 18 juli gaan we starten met vaccineren voor de grote reis. Voor die tijd moeten we dus wel een beetje het plan hebben van hoe het er allemaal uit komt te zien. Daar zullen we ons de komende weken op toeleggen. Waarschijnlijk zullen we langer in Azie zijn dan we tot nu toe voor onszelf gepland hebben. Of dat we in die 2 of 2,5 jaar ook alles gezien zullen hebben wat we bedacht hadden een half jaar geleden, dat is ook nog maar de vraag. We zullen wel zien hoever we komen en hoever we de weide wereld in gaan. We hebben er in ieder geval nog steeds erg veel zin in, ondanks dat we nog een maand of 13 voor de boeg hebben.
We houden jullie op de hoogte wat de ontwikkelingen betreft, al zullen ze minder spectaculair zijn dan het allereerste en dit laatste bericht.
We zien jullie reacties wel weer verschijnen.
Liefs uit Tilburg
Dick en Irene

• 12 Juni 2006 - 16:02

Rinaatje:

Hey wat goed dat het huis is verkocht! toch nog lekker snel gegaan hé!
    Ik ga jullie zeker volgen... al zal dat de komende 2,5 maand ietsje minder zijn :$... Sorry! Maar dat begrijp uje wel hé!!??
    Iig een hele fijne zomer hier in dit kikkerlandje en zie je iig in September weer!

Dikke kus Rina

• 12 Juni 2006 - 16:32

George:

I am clad for you
    that all is sold
    and i hope the nex't couple of years are good for you all
    Beste lock,and blyf gezond??
    George

• 12 Juni 2006 - 16:58

Irene En Dick:

we will, thanks!
    Greetings to all of you in Canada!
    Bye

• 12 Juni 2006 - 17:43

Coby Van Loon:

van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis-tuin en alles erbij. Het gaat bij jullie wel allemaal in een sneltrein vaart hoor.En wat zijn nu 13 maanden. Na de vakantie is het weer zo kerst en oud en nieuw en dan gaan jullie onderhand al weg. Let wel op dat ze je niet lek prikken met al die spuiten die je voor je wereldreis moet halen. Verder heel veel groeten van Kees en Coby van Loon.

• 12 Juni 2006 - 20:04

Jeanette:

Heeeeerlijk lijkt me dat; zo'n uitzicht op polderlandschap met schapen en kippen!!Enne,blij dat onze vriend Harry de Kamikazi-vis 'geadopteerd' wordt,hahaha!

• 13 Juni 2006 - 09:02

Ad En Linda:

hartelijk gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis.succes met deplanning van de reis en veel plezier in ael.

• 13 Juni 2006 - 10:42

Bianca:

helemaal super dat jullie huisje verkocht is !!!
    nu kan het allemaal beginnen dan.
    ik zie jullie maandag !!
    groetjes Bianca

• 14 Juni 2006 - 14:10

Nick En Anja:

Goed zeg, alles verloopt nog steeds naar wens!! Wij zullen de leuke momenten in jullie heerlijke tuin zeker missen!!! Nemen snel contact met elkaar op.

Groetjes Nick en Anja

• 15 Juni 2006 - 14:47

Lida En Theo:

Hoi, wat gaat het allemaal door bij jullie, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. 18 juli al starten met vaccineren? Moet dat allemaal zo'n eind van te voren? Veel geluk in jullie tijdelijke huis.
    Had gehoopt jullie gisteravond te zien in Werkendam, maar helaas...
    daag, Lida

• 15 Juni 2006 - 16:11

Gijb En Mieke:

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!Hope all goes well for you!

• 15 Juni 2006 - 16:56

Leen En Joke:

Hoi luitjes
    Wat gaan jullie een geweldige reis maken zeg! We volgen jullie op de voet. Succes met de verdere voorbereidingen!

• 23 Juni 2006 - 02:02

Sylvana:

Nou gefeliciteerd hoor! Zal wel even een raar gevoel geven neem ik aan... Nog 13 maanden zeg je, dat is nog een hoop, maar time flies he (dat heb ik hier wel gemerkt, 4 maanden is niets). Heel veel succes met de verkoop van jullie spulletjes! Staan Colorado/Utah/Arizona/etc trouwens ook op jullie wereldreis-planning? Het is aan te raden hoor! Zonnige groetjes vanuit Monument Valley (Arizona), Sylvana