Nog ff in Tilburg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Nog ff in Tilburg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Nog ff in Tilburg

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

06 September 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,

Ten 1e een welkom thuis voor Johan en Carola de "jungletijgers" die vanmorgen vroeg teruggekomen zijn uit Mombasa, Kenia!!

Nog een dag of 16, en dan is het zover. Dan zullen we ons tijdelijk optrekje in Andel gaan bewonen.
Het zijn rommelige tijden zo; garderobekasten leeg (komen Heidy en Arjan morgen halen), kamers met overal spullen die mee gaan en verder veel, vaak en goed plannen. (Arjan, Welkom thuis weer voor deze week!!!)
Ik ben vorige week weer met school gestart, wat toch wel weer heel druk is. Op maandag en donderdag naar school, 24 uur werken en ongeveer 2 dagen huiswerk in de week. Precies, ben je er bijna 7 dagen mee bezig dus. We moeten veel grote opdrachten maken. Ook ben ik op een nieuwe afdeling begonnen, en dat is toch weer even wennen. Het bevalt me in ieder geval wel heel goed en de tijd gaat supersnel (soms TE) maar goed, dan is het ook gauw juli 2007 zullen we maar zeggen. Ff doorbikkelen dus!!!
Ook is het nog aftellen tot de vakantie.13 oktober vertrekken we met de boot van Kiel naar Oslo, nog een week of 5 dus. Tja, het mag ook wel. Het is dan 5,5 maand geleden dat we op vakantie zijn geweest.. Beetje lang voor ons doen.
Heerlijk, ff helemaal anders en even helemaal niets. De rust van de Noorse natuur zal ons hopelijk weer de nodige energie geven....
We zijn nu alvast een beetje naar mooie auto-routes aan het kijken en waar we zullen slapen.
De voorpret op zich is altijd al leuk!
Bed & Breakfast en hostels kunnen we tot nu toe genoeg vinden op internet, en met de Tom Tom van Pa Vos komt het vast helemaal goed. (die schijnt ook hotels enzo te kunnen zoeken???)
We hopen met een tocht door het zuiden van Noorwegen, van Oslo, via Geilo, Bergen en Lillehammer een mooie reis te kunnen maken.
De Fjorden te zien, daar zijn we eigenlijk het meest benieuwd naar.
Als iemand nog Tips heeft, dan zijn ze natuurlijk van harte welkom.....

Komende 2 weken zullen in het teken staan van afscheid nemen. Bianca onze kapster hebben we vorige week voor het laatst gezien, en verder is het afscheid van Tilburg, de buurtjes in de straat, het huis (overdracht 28 sept)en onze Atletiekvereniging Spiridon in Rijen natuurlijk. Dat zal ook wel raar zijn om daar niet meer te komen.(tenzij we als introducee mee mogen naar feestjes natuurlijk....hint hint).
Het zal toch een beetje rare tijd worden denk ik....

Ik laat het hier weer even bij voor nu. Tot de volgende keer, misschien wel vanuit Andel via onze draadloze internetverbinding en met de laptop....

Liefs, Dick en Irene
xxx

• 06 September 2006 - 13:47

Hanneke En Pea:

Hallo
    De tijd vliegt inderdaad, we hopen jullie toch ook nog te zien voordat jullie gaan verhuizen.
    Hier is het ook wel druk maar altijd wel een uurtje vrij voor jullie is er wel.
    Groetjes en tot "ziens"
    Hanneke en Pea.

• 06 September 2006 - 15:20

Galiet:

heb schaap gezien op foto van andel Ikke brood shoharma eten kom 30 september bij jou . gr
    breng vrouw moeder en kindjes mee.Tot 30 sept

• 06 September 2006 - 17:29

Coby Van Loon.:

Bedankt dat je ons zo op de hoogte houdt. Hopelijk zien wij elkaar nog eens bij spiridon.

• 06 September 2006 - 20:55

Joke:

Wat gaat het nu in een keer allemaal snel. Ik zal je wel missen bij spiridon gezellig kletsen tijdens het lopen.Maar jullie zijn nog niet weg.We gaan eerst nog leuke dingen doen samen met ons clubje,

xxxx

• 06 September 2006 - 22:05

Rina:

Hey Ireentje...
    Nog een weekje en dan mag je mij ook weer op school verwelkomen! en dan moet ik alweer bijna afscheid nemen.....:( haha nou ja, ik denk dat ik het druk genoeg ga krijgen!
    Het was nog ff heel erg spannend of ik wel mocht beginnen aan T7... Maar gelukkig heeft die lieve Bernard ervoor gezorgd dat het toch mocht! heb vrijdag de 15e..( op mijn verjaardag!!! :D) een gesprek met hem en Doret om te zien hoe ik het allemaal moet gaan aanpakken en dan moet ik toch wel echt heel erg hard aan het werk....
    Nou ja ik hoor het volgende week allemaal wel!!
    Doei doei
    Kus Rina

• 08 September 2006 - 18:26

Natas:

Hallo daaro!
    Jullie zijn lekker druk lees ik, ik loop een btje achter vanwege onze vakantie, maar straks komen we een keer naar Andel voor een bijpraatsessie. Wil natuurlijk ook weer alles weten over de nieuwe afdeling Eirien en misschien weet ik al weer meer over mn boekje.

Dus, tot snel
    Natas

• 09 September 2006 - 12:15

Heidi En Patrick:

He tlburg,
    jaja aftellen en dan kleiner gaan wonen, wel lekker dichtbij de familie en dick bij het werk.
    Wij kunnen ook een keer in zaltbommel afspreken, ook nog redelijk centraal.
    Succes met de laatse dingies en tot gauw weer.
    Dikke kus uit Lith.

• 10 September 2006 - 10:20

Galiet:

heb jij schaap al gevangen in andel.jij goed veel geven eten wij heb dan veel shoharma voor mama vrouv en kinder.

• 18 September 2006 - 16:27

Elma:

Bijna in jullie vakantiehuisje in Andel. Op de fiets naar pa en ma om daar jullie spulletjes te bewonderen. Vreemd gevoel, maar vast met vlinders in de buik. Weer een stapje verder richting jullie droom. Wij gaan alvast op zoek naar de lekkerste koffie, lekkerste muffin enzo in Christchurch. Geen afscheid dus maar tot ziens, hopelijk zaterdag bij Spiridon.