gelukkig 2007! - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu gelukkig 2007! - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

gelukkig 2007!

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

01 Januari 2007 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,

Het is zover: We kunnen zeggen dat we dit jaar aan onze wereldreis gaan beginnen. Wat een fijn gevoel is dat.
Het maakte het OUD & NIEUW van dit jaar ook wel meer speciaal dan andere jaren. Al mijmerend zijn we vannacht na de olibollen en bubbelwijn tot deze conclusie gekomen, om vervolgens in slaap te vallen.....

Het eerste berichtje van dit jaar is dus alweer een feit; Er zullen er nog vele volgen... Tot de volgende keer weer.

Liefs, Dick & Irene

• 01 Januari 2007 - 15:00

George:

Happy new year
    from Canada
    I think you can't wait till travel time
    I hope it goo's fast for you two

• 01 Januari 2007 - 16:24

Margreet:

ik wens jullie ook een zeer gelukkig jaar, maar dat gaat zeker weten lukken

• 01 Januari 2007 - 18:29

Lizette Spee:

Een heel spannend en gelukkig, maar vooral ook gezond 2007

• 01 Januari 2007 - 22:30

Guus En Wilma:

Wij wensen jullie een gezond en reislustig 2007.
    veel succes met de voorbereidingen.

• 02 Januari 2007 - 09:45

TOM:

dat het een reislustig jaar moge worden met veel gezondheid!!!
    o,ja,die paarden in mongolie rennen met 40km/p.u. over de steppe zonder zadels,hoor.....umpff

• 02 Januari 2007 - 18:22

D''n Henny:

Hallo lovers vanuit RIJEN,wensen WIL en D"n Henny jullie een gelukkig en vooral gezond 2007 en succes met de voorbereiding,van het groooote avontuur.
    Tot ziens op de BIG PARTY.

• 02 Januari 2007 - 20:13

Rita:

Ik wens jullie heel veel gezondheid,geluk en liefde voor 2007.Maak er een superjaar van!
    Liefs.

• 03 Januari 2007 - 19:32

Marina:

Hoi tesaam,

Dick heb inmiddels al het beste toegewenst en veel voorplezier alvast voor jullie geweldige reis.

Rob en ik wensen jullie een fantastisch 2007 toe en we zullen jullie zeker volgen.

Tot snel!!
    Robert & Marina

• 05 Januari 2007 - 02:26

Lian In Dongen!:

Dag dick en Irene,alle goedsin 2007,ik ben een beetje jaloers op jullie, ben terug uit Z-Afrika!Het was daar weer heerlijk vertoeven! Reis ze met veel plezier!

• 05 Januari 2007 - 11:03

Klara:

Gelukkig,gelukkignieuw jaar.Was je zo ongelukkig in 2006 dan?Zo nngelukkig toch niet als ik naar al jullie gedachten die tot wensen kwamen en dan ook ng uit voeren!Voor ons komt de werkelijkheid nu toch met spoed(kan ik de klok niet eenstukje terug zetten?(grapje).Geniet en droom voor uit !P en ma Vos

• 05 Januari 2007 - 12:49

Nel Moeder V Marieke:

Ja moeder Klara. Het is zo de tijd dat ze vertrekken. Geloof me, het eerste half jaar gaat wel maar dan gaat het lang duren voor ze terug zijn. Zeker als ze ook nog zo'n plaats uitzoeken om oudjaar te vieren. Volgens mij hebben die van ons voorlopig wel genoeg knallen gehoord.
    Irene en Dick ga maar lekker aftellen,die moeders gunnen jullie dat echt wel hoor. Gewoon een beetje mauwen hoort erbij.groeten van hier Nel.

• 05 Januari 2007 - 20:07

Pa Vos.:

Hallo Dick en Irene, het was leuk om met de jaarwisseling bij jullie te mogen zijn.
    Bedankt nog voor alles en het vuurwerk was mooi daar in de polder.

Groetjes Pa.

• 09 Januari 2007 - 14:42

Manel:

Hee luitjes, even wat recht zetten. Ik ben de moeder van Marieke dus Mulders en niet Biemans hoor. Moeder Biemans zoekt de radio op en ik jullie side.ha,ha, vind ik leuker. groeten.

• 09 Januari 2007 - 15:15

Irene:

Ja, ik dacht dat ik het wel door had, moeder (van chris) Biemans op de radio, moeder (van Marieke) mulders op de website, maar ik heb de namen door elkaar gehaald. Sorry, het zal niet meer gebeuren, hahahaha.
    heb nog een berichtje bij chris en marieke achter gelaten dat zij nu nog een half jaar voor de boeg hebben, wij ook, maar dan voor vertrek.
    We zullen ze bijna aflossen. Raar idee he?
    Door de berichten van Chris en Marieke worden we wel al lekker gemaakt in ieder geval en we kijken steeds uit naar nieuwe foto's en berichten. Gezellig hoor, zo "contact" met mensen die je helemaal niet kent eigenlijk.
    voor degenen die niet weten waar dit allemaal over gaat:
    www.rockingallovertheworld.nl

Doei, Irene