Celebs en VIP’s; een gedenkwaardige dag… - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Celebs en VIP’s; een gedenkwaardige dag… - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Celebs en VIP’s; een gedenkwaardige dag…

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

27 Mei 2007 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,

Even een update van Andel en daarbuiten.
Enerverende week achter de rug met vooral leuke dingen.
Donderdag gingen we naar de Dijk in 013 in Tilburg. De avond was weer erg geslaagd.
De jongens spelen al zo’n 2 eeuwen hetzelfde repertoire, maar het blijft goed.

Zaterdag zijn we met Anja en Peter naar Tarzan geweest.
Rond een uur of drie vertrokken uit Werkendam na een lekker bakkie leut.
De hemel betrok, zou het gaan regenen. Met die voorspellingen in het vooruitzicht rekenden we maar nergens op.
Eenmaal in scheveningen was het prachtig weer, tijd voor een drankje op het terras bij Miljonairs ****** (of een ster minder of meer, dat weet ik ook niet precies).
Daarna ff een happie bij de mexicaan, lekker aan de fajitas gezeten. Onder het “genot” van een live-optreden wat vooral Peter heeeeeeel mooi vond hebben we zelfs nog een privé-concert aan tafel gekregen. Jajaja, Anja genoot met volle teugen, stond helemaal in het middelpunt. Dat hebben we dus ff vastgelegd (natuurlijk…) http://www.youtube.com/watch?v=Y_bRGtYtWU0
Voor een toetje was geen tijd meer, dus onderweg maar een ijsje gekocht en op naar het Circustheater.
De musical was prachtig, veel effecten, leuke muziek en veel dynamiek in het stuk, tja en dan Tarzan en Jane.. ze deden het heel goed. (Ron en Chantal waren vandaag de hoofdrolspelers..)
Na de pauze zagen we de eerste “VIP” lopen; Klaas Wilting. Helaas, hij herkend ons niet….
Anja zag met haar oplettende oog dat hij een stuk kleiner is als dat hij op t.v. overkomt.
(jaja, oog voor detail he?!)

Rond 23 was het afgelopen, wij nog ff op zoek naar een kroeg. Onderweg zagen we dat ze bij een shoarmatent “Kebab-tv” van BNN aan het opnemen waren. Ff gekeken natuurlijk. Sander Lantinga, Yolanthe C.v.K. (Of is het K.v.C?) Sofie Hilbrand en een GTST-iemand waren er aan het filmen voor hun live programma. Erg leuk dus.
Wij ff staan kijken, toen kwamen Saskia en Serge (wie kent ze niet) vlak bij ons een deuntje staan zingen. Weer de camera te voorschijn dus.
Wie nou de VIP’s en Celeb’s zijn, dat weet ik ondertussen niet meer J
Door onze prominente plaats bij het joelende rockers-duo hebben we goed kunnen filmen en…. Zijn we zelf toch wel een paar keer op tv geweest. (klik op onderstaande link) Die “cameravrouw” ben ik!!! Groen jasje. Dick ernaast in zwart jasje, Anja in zandkleurig jasje en Peter in een groen gewaad)
http://player.omroep.nl/?aflID=4703714&md5=62c2ba0902787e7134ddc2b545bd9a54 ga kijken vanaf ongeveer 15 minuten (je kunt het tijdsbalkje vooruit schuiven als je niet het hele programma wilt zien)

Voor degenen die zich afvragen hoe het straks toch moet als wij terugkomen van onze reis:
Dat is helemaal niet moeilijk….Cameravrouw... Ik weet zeker dat ik ZO bij BNN aangenomen wordt…..
Hier zijn onze eigen opnamen:
De avond afgesloten met een lekker shoarmaatje in Werkendam, waar men de telefoon opneemt met "Met schoarma" en dan 2x... 03.00 lagen we op bed.

Vandaag 2 verjaardagen. Romany is vandaag 10 geworden en Isa (dochter van Natasja en Patrick) wordt komende week alweer 4!!!
Morgen wat aan rommelen aan het afstudeerproject en natuurlijk Pinkpop kijken op tv. (gezien de voorspelde regen geen spijt dat we geen kaarten hebben gekocht).
Het was een bewogen weekje, druk maar HEEEEEL gezellig. Daar gaat het toch om.

Tot de volgende keer weer, als we weer wat uitgerust zijn van alle feestelijkheden…

Liefs, Dick en Ireentje

• 27 Mei 2007 - 22:09

Margreet:

helaas ken ik al die vips niet, want ik kijk bijna geen televisie, maar heerlijk dat jullie zo hebben genoten

• 28 Mei 2007 - 09:20

Anja:

Nou mooi filmpje op you tube in dat mexicaans retaurant. Nu staan we voor lul voor heel de wereld haha.
    Ik stuur nog even een mailtje naar je email adres over onze geplande uitslaap zondag

groetjes ANja

• 07 Juni 2007 - 07:44

ANJA:

JULLIE GAAN STRAKS BEK AF OP REIS NA AL DAT GEFEEST !HA HA,VERGEET NIET UIT TE RUSTEN VOOR JULLIE VERTREKKEN.AL DROP GEKOCHT OM MEE TE NEMEN?TIP:EEN HOLLANDSE NIEUWE EN EEN ZAK PATAT MET ZO'N VETTE KLODDER MAJO,MOETEN JULLIE OOK NOG EENS ETEN VOOR JULLIE VERTREKKEN,WANT IN NEDERLAND KUN JE WEL ALLE ANDERE LANDEN PROEVEN MAAR ANDERSOM NIET
    GR ANJA.

• 09 Juni 2007 - 20:06

Klara:

Filmpjes bekekenvan het uit gebeurenvan Tarzan en alles daarom heen,aardig de beest uitgehangen geloof ik.Fijn dat jullie veel plezier hebben gehad met nicht en neef uit Werkendam.geniet nog met volle teugen van de laatste weekjes en feestjes Holland.
    Ma.