van Agra via Delhi naar Goa,k Colva Beach - Reisverslag uit New Delhi, India van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu van Agra via Delhi naar Goa,k Colva Beach - Reisverslag uit New Delhi, India van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

van Agra via Delhi naar Goa,k Colva Beach

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

13 November 2007 | India, New Delhi

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat we van ons hebben laten horen.
Hier is de laatste updeet + foto's:

Maar.. helaas.
De text lukt niet, waarschijnlijk op een verkeerde manier opgeslagen. Volgt zeker later vandaag.
Alvast wel de foto's van Agra en Delhi.

Groetjes Dick en Irene

• 13 November 2007 - 07:39

Heidy:

Hallo daar, leuk even wat te lezen. Start net de mail op het werk op. Geniet maar lekker daar, ga ik weer "buffelen".
    XXXHeidy

• 13 November 2007 - 07:51

Margreet:

prachtig al die foto's, maar ik ben vooral zeer benieuwd naar de tekst

• 13 November 2007 - 08:08

Karin:

Hoi!
    Wat een tegenstellingen daar... je flitst van een sloppenwijk naar een enorme tempel. Het genieten voelt vaak vast heel dubbel!
    Dikke knuf

• 13 November 2007 - 08:37

Debby:

wat een mooie foto's!! Geweldig!!
    Blijven genieten!!

• 13 November 2007 - 09:23

Ma Vos :

Fijn je weer even te zien,je ziet er heel goed uit de lach staat je goed(terras met rode kleedjes met uit zicht op de tempel.Is de tempelbetegeld?Hoop je van middag te horen!liefs uit Sleeuwijk.

• 13 November 2007 - 09:32

Anja:

Ha wereldreizigers!!
    Ik zie dat het buitengewoon met jullie gaat. Mooie volges hebben ze daar zeg ( wel een beetje groot) Het lijkt wel of je in de buitenlucht poffertjes zit te eten! Die rood geblokte tafelkleedjes, echt helemaal hot haha. Ik hoop dat het eten lekker was. Alles goed hier.

Groetjes Anja en de rest

• 13 November 2007 - 09:34

Anja:

Hoi ,

even een kleine rectificatie ( schrijf ik dat wel goed?)
    Met volges bedoel ik natuurlijk vogels, ahum, ja ja ik ben ook maar een domme import Werkendammer haha.

• 13 November 2007 - 11:39

Yvonne:

Wow, jullie spotten al heel wat dieren daar in India zie ik. Ben benieuwd naar de bijbehorende verhalen! :-)
    groetjes,
    Yvonne

• 13 November 2007 - 12:09

Atie:

Hallo Irene en Dick
    Wil toch even melden dat ik tussen mijn eigen riezen door nog steeds julie berichten bijhoudt.
    Overigens zojuist terug uit Papua (hebben we het vaak over gehad)
    Geweldig!!!
    Geen idee of jullie ook naar het gedeelte gaan waar ik was, maar dat was zeer de moeite waard.
    West Papua en dan naar Raja Ampath.
    Wij hebben natuurlijk gewerkt en op een aantal vrije dagen naar Raja geweest.
    Nou een tip in ieder geval om behalve Wamena en Baliem ook dit te bezoeken
    Gaat in 1 moeite door toch!!!!!
    Groet
    Atie

• 13 November 2007 - 12:37

Natasja:

Hallo!

Mooie foto's hoor!
    Terwijl ons gereed maken voor Sint en Pietengedoe zitten jullie nog lekker in de zon...

Leuk om straks weer jullie verslagen te lezen, kijk er al weer naar uit.

groeten, Natas bye bye div div

• 14 November 2007 - 08:12

ANJA PEURSEM:

WAT EEN GROTE BAKKEN KOFFIE HEBBEN ZE DAAR IN DELHI ZEG,KUNNEN ZE BETER EEN PEDDEL IPV EEN LEPELTJE BIJ DOEN ,DAN KAN JE ER MET N BOOTJE IN RONDVAREN!
    GR.ANJA