Tussenstop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

04 April 2008 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,
Tijdens de tussenstop van Bangkok naar Perth in Singapore op het vliegveld even de email gecheckt.
Daar blijkt dat we door trouwe lezers (bron niet nader te noemen i.v.m. recht op privacy!) op de hoogte gehouden worden van recente belangrijke gebeurtenissen die zich in Nederland afspelen. Een soort van hart van Nederland, maar dan anders.
Ter illustralie voegen we foto en videomateriaal toe van DE gebeurtenis van het jaar in Werkendam, Noord Brabant.
(tot nu toe dan:) )

Groetjes van Dick en Irene, op weg naar Perth, Australie

• 04 April 2008 - 06:53

Hanneke /Andrea:

Goede morgen allebei
    gelukkig gezond op weg naar de aussies,ben benieuwd wat voor avonturen jullie daar weer beleven ....en ja, in Nedereland word af en toe ook weer wat plat(et) gebrand viel achter af wel mee geen gewonden etc...Word weer een lange trip voor jullie en al flink vooruit geboekt met het reisschema zag ik....
    vroegboekers hebben korting zeggen ze toch op de reclame? good on you mate.
    vanuit het andere down under veel reisplezier en we zien jullie
    "met Dick en Irene op weg" camperverhaal
    weer met een knipoog tegemoet,liefs van ons 2;-)Hanneke en Andrea...

• 05 April 2008 - 14:16

Anjo:

Wat een verhalen en belevenissen toch steeds weer. Zelf wij genieten van de verhalen al zal ik het jullie niet nadoen. Met het oude huis van jullie gaat het prims, het staat nog steeds. Zelfs Harry zwemt nog vrolijk rond. Geniet van jullie tijd en ik kijk nu al uit naar het volgend verhaal. Groetjes anjo theo wendy en rob.

• 05 April 2008 - 15:35

Anja:

Hoi daar,

Goh of het jullie wat kan schelen wat er in Werkendam allemaal gebeurd!! Wie stuurt er nu zoiets??? haha. He lekker in AUstralie!!! Ga je nog walvissen spotten? schijnt heel indrukwekkend te zijn!!

Als er weer nieuws is laat mevr. Nanniga het wel even weten hoor!!

Groetjes aan de vele "mate's "( hoe schijf je dat eigenlijk) in Aussie.
    En gooi nog een lekkere kangaroe op de bbq. Laat een aboriginal het vuutje maar maken jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat komt helemaal goed , genoeg onzin groetjesssssssssssss

• 05 April 2008 - 19:57

Klara:

Al een beetje gewendin een heel andere omgeving na Azie?Leuk een bericht van de mensen die jullie huis zijn gaan bevolken en dat Harry geen heimwee heeft want hij doet het goed begrijp ik.hier alles oke.Morgen25km. trainen en zaterdag de Fjiertoe,vrijdag al om half zeven weg,spannend!
    Liefs pa en ma.

• 06 April 2008 - 09:18

David En Eveline:

Goodday mate!

Dat wordt een weerzien in Australie! Wij vliegen over twee weken naar Darwin, gaan dan met de auto de westksut af, dus ergens halverwege???
    Maar we hebben te lang jullie site niet gelezen en kunnen zo snel niet vinden waarom jullie nu al naar Australie vliegen? Geen Phillipijnen, Malysie en Burma? En op de terugweg Indonesie?
    Heerlijk die vrijheid......niets hoeft alles kan!

Tot snel?

liefs Eveline en David

• 06 April 2008 - 10:50

Wilco En Frida:

he medereizigers,

Hier een berichtje vanaf de Filippijnen.
    Jammer dat het vorige week niet lukte met skype. Dus onderweg naar down under. Is de camper gereed om Nederland te promoten?
    We zijn vandaag aangekomen op het 4e eiland . Na Cebu, Panglao Island en Malapascua Island zitten we nu op Bantayan Island. Hier hebben we weer internet in tegenstelling tot de afgelopen 3 dagen.Het ziet er hier allemaal super uit. Dit is zeker een aanrader om een tijdje te verblijven.Jullie goede reis verder nog en we blijven jullie volgen.