Apies Kijken - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Apies Kijken - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Apies Kijken

Door: Dick en Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

09 September 2008 | Maleisië, Kuching

Halla allemaal,

Even een tussentijds berichtje, deze video's moesten we jullie laten zien!!!

Groetjes Dick & Irene
xxx

  • 09 September 2008 - 14:00

    Margreet:

    op mijn eigen computer lukte het helaas niet om de video's te kijken, maar vanmorgen heb ik ze in mijn activiteitencentrum kunnen bewonderen
    shitterend die orangs

  • 09 September 2008 - 16:37

    Klara:

    Vroeg in de middag geprobeerd berichtje te sturen, dat lukte tot twee keer toe niet een nieuwe poging dus.Ja ja die beestjes zijn behendig,ze evnaren me ver ondank dat ik ook aardig in de weer ben.Zaterdag de ten miles van Tilburg nog gedaan,het was heel goed loop weer,pa was dacht ik 5de of 6de, ik 11fde of zo.waar zijn jullie inmiddels aan geland?
    groeten van hier en pas weer goed op elkaar, een kus tot slot.

  • 09 September 2008 - 19:14

    Marjo:

    hee wat leuk,wij zaten daar 3 maanden terug!!!
    jullie gaan ook vast naar de iban???
    ik lees t wel.
    ger en annemarie zijn 4 dagen bij ons geweest.
    zo zie je maar wat je aan n vakantie over kunt houden.
    nou veel plezier nog.groetjes marjo en jan

  • 10 September 2008 - 09:09

    Pa. W.dam:

    Heb nooit geweten, dat ik nog zoveel familie had daar in de bossen.Doe ze de groeten van ons.

  • 10 September 2008 - 11:31

    Debby:

    ziet er gaaf uit!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick en Irene

'Qua Patet Orbis' (zo wijd de wereld strekt) Dit was hoe we ons voorstelden voor we aan onze reis over (een deel) van de wereld begonnen... Wij zijn Dick en Irene. We hebben begin 2006 besloten dat we een wereldreis willen maken. Sindsdien hebben we veel tijd aan de voorbereidingen besteed. We hebben een globale route gepland en zijn ons gaan inlezen in boeken en op websites van andere globetrotters. Als je vragen hebt, reageer gerust. Dit kan via de website op via dick.irene@gmail.com Groetjes, Dick en Irene

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 313431

Voorgaande reizen:

16 September 2011 - 09 Oktober 2011

We mogen weer...

18 April 2010 - 25 April 2010

Irene gaat klaslokalen bouwen in Zuid Afrika!

09 Oktober 2009 - 01 November 2009

En daar gingen we weer...

07 Juli 2007 - 04 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: