Apies Kijken - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Apies Kijken - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Apies Kijken

Door: Dick en Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

09 September 2008 | Maleisië, Kuching

Halla allemaal,

Even een tussentijds berichtje, deze video's moesten we jullie laten zien!!!

Groetjes Dick & Irene
xxx

• 09 September 2008 - 14:00

Margreet:

op mijn eigen computer lukte het helaas niet om de video's te kijken, maar vanmorgen heb ik ze in mijn activiteitencentrum kunnen bewonderen
    shitterend die orangs

• 09 September 2008 - 16:37

Klara:

Vroeg in de middag geprobeerd berichtje te sturen, dat lukte tot twee keer toe niet een nieuwe poging dus.Ja ja die beestjes zijn behendig,ze evnaren me ver ondank dat ik ook aardig in de weer ben.Zaterdag de ten miles van Tilburg nog gedaan,het was heel goed loop weer,pa was dacht ik 5de of 6de, ik 11fde of zo.waar zijn jullie inmiddels aan geland?
    groeten van hier en pas weer goed op elkaar, een kus tot slot.

• 09 September 2008 - 19:14

Marjo:

hee wat leuk,wij zaten daar 3 maanden terug!!!
    jullie gaan ook vast naar de iban???
    ik lees t wel.
    ger en annemarie zijn 4 dagen bij ons geweest.
    zo zie je maar wat je aan n vakantie over kunt houden.
    nou veel plezier nog.groetjes marjo en jan

• 10 September 2008 - 09:09

Pa. W.dam:

Heb nooit geweten, dat ik nog zoveel familie had daar in de bossen.Doe ze de groeten van ons.

• 10 September 2008 - 11:31

Debby: