verkopen en dromen enzo.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu verkopen en dromen enzo.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

verkopen en dromen enzo....

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

17 Februari 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal.
Voorbereidingen zijn in volle gang. Het echte grote werk (verkoop huis, auto's en dagelijks gebruikte huisraad)dat duurt nog even, maar in het klein zijn we vast begonnen. De zolder begint al aardig leeg te raken en ook uit de garage hebben we al verschillende dingen verkocht. Alles natuurlijk via marktplaats
Verder blijven we zoeken naar mogelijkheiden wat betreft routes en dus de te bezoeken landen. Bij voorbaat kunnen we zeggen Europa, scandinavie en noord-west Afrika niet in onze route mee te nemen. Niet omdat er niks te zien is, maar het avontuur ligt daar niet voor ons.
Zuid-oost afrika, azie, australie/Nieuw-Zeeland, midden en Zuid-Amerika en tot slot hopen we voet op Antartica te kunnen zetten, genietend van de prachtige omgeving en de rust.
Om vast vooruit te dromen (van voorpret is geen sprake, het is ook voor ons een echte droom) bekijken we verschillende websites van andere globetrotters, bezoeken we presentatieavonden over landen als Afrika, Namibie etc. Er zullen er nog vele volgen.
Voor de mogelijkheden onderweg zijn ook sites te over, zoals deze: http://www.dragoman.co.uk/destinations/tripdetails.php?cat=WDW
(Ik hoop dat hij doorlinkt in ieder geval)

Iedere dag een stapje dichterbij de dag van het vertrek, zonder dat we nog weten wanneer precies. Blij om de droom waar te maken, maar dan toch weer spannend het leven hier achter je te laten.
We zullen zien hoe het zal gaan. Tot die tijd houden we jullie op de hoogte.

Doei, Dick & Ireentje

• 17 Februari 2006 - 17:25

Je Vader:

Kijk ook eens op marlanka.waarbenjijnu.
    Dat is iemand uit Nieuwendijk die nu in lagos is.
    Groetjes Pa.

• 17 Februari 2006 - 17:40

Ruud, Sandy En Faya:

Wat te gek en spannend! (we begrijpen hieruit dat jullie op wereldreis gaan...)We zijn benieuwd hoe jullie avontuur zal zijn. Mochten we julie voor de vertrekdatum niet meer zien: HEEL VEEL PLEZIER!!!
    Groetjes

• 17 Februari 2006 - 18:05

Coby Van Loon:

Wij gaan zeker jullie droom mee volgen, wij volgen jullie op de voet en voelen ook al een beetje spanning. Groetjes Kees en Coby van Loon.

• 17 Februari 2006 - 21:44

Anja En Peter:

We blijven jullie volgen leuk z on site!