even rustig - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu even rustig - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

even rustig

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

13 Maart 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal,

Alles is hier in een rustig vaarwater.
Iedereen op de hoogte van onze plannen, geloven het nu ook en wij verkopen lekker door op marktplaats. Gaat goed hoor.
Je zolder in een mum van tijd leeg kan ik wel zeggen...Scheelt opruimen straks.
Verder nog het eea aan medische dingen:
dick kan uitzien naar 3 of 4 kronen voor vertrek (leuk voor de verzekering) en ik zit met een aantal 'vrouwenzaken' die ook gewoon doorgaan....Tja, we zien wel hoe het zich ontwikkeld.
De GGZ meldt dat je zeker 9 maanden nodig hebt om alle vaccinaties te regelen aan de hand van de reisschema. Nou zal dit bij ons niet zo vastliggen, dus met een slag om de arm dan maar..... Na de zomer.
De 1e gegadigden voor ons huis hebben zich aangediend. In die zin zijn het spannende tijden. Ook hier maar weer afwachten.
Verder met mijn studie lig ik gewoon op schema tot nu toe, dus verwacht vertrek blijft zomer (juni, juli, augustus 2007).
Het lijkt nog lang, maar wij kunnen niet wachten.
Gaan verder gewoon door met leuke dingen doen. 9 april vertrekken we voor 22 dagen naar thailand. Een rondreis die al was gepland voor we tot dit besloten, maar goed, we nemen het ervan en gaan eens lekker voorgenieten in 35 graden. Daarna zullen er geen grootse reizen meer ondernomen worden.
Verder zijn we toch wel aan het kijken naar recenties voor foto en videocamera's. Voor het fototoesten willen we toch op de 12x zoom uitkomen. Maar ja, een beetje toestel ,het is geen halfje wit wat je koopt, zeker niet met een videocamera erbij. Goed uitkijken dus, dat we wel iets praktisch kopen.
Wie een tip heeft....Suggestisch zijn van harte welkom.
Nou, dit was het weer voor deze keer.
blijf vooral reageren op de site, harstikke leuk om te lezen.
Groetjes Dick en Irene

• 13 Maart 2006 - 18:48

Anja:

Nog even een lekker voorproefje in het vooruitzicht zeg!! Thailand das ook geen kattepis. maar dat was oud nieuws natuurlijk. Wij gaan dit jaar ook op een uitdagend avontuur met de kids!!

: 14 dagen Oostcapelle in een bugalow hahahaha. Wel aan zee maar niet zo ver weg. De rode zee is heel wat helderder. Echt schitterend als je van snorkelen en duiken houd.
    Veel mooier als de caribische zee bij de Dominicaanse Rep. Maar daar was de rest weer leuker. Vooral het strand en het eten.

Nou ik heb weer even wat van me laten horen, groetjes

Anja.

• 13 Maart 2006 - 19:16

George:

If it was englis
    it is beter for me to many duch
    words i don't understand

• 13 Maart 2006 - 19:23

Lida:

Hoi Ireentje en Dick, jullie maken het steeds spannender. Gaan jullie nu je huis al verkopen? Nouja doe het dan maar voor Thailand, scheelt ook weer hypotheek.Lekker warm daar hoewel dit vorst (vries) weer ook niet slecht is. Leuk he verkopen en kopen op Marktplaats, ik mag er ook graag op struinen, vorig weekend een hele mooie party lego gekocht voor een droppie! Ik stuur jullie site even door naar Huib, hij vroeg erom, houd ook erg van dit soort dingen. Wanneer komen er nieuwe foto,s? B.v. van jullie lege zolder of andere spannende dingen? Luitjes veel plezier met alles en groetjes uit Montfoort, ook namens Theo. Daag Lida

• 13 Maart 2006 - 19:58

Rita:

Leuk om weer even op de hoogte te zijn van jullie reilen en zeilen!
    Lekker maar even genieten van het mooie thailand!
    Kees en ik willen graag ook eens daarheen.Mijn ouders zijn er al enkele malen geweest en zijn er weg van!
    Vooral de vriendelijkheid van de mensen daar en natuurlijk het weer en het lekkere eten!En niet in het minst de thaise massage.(die heb ik vorig jaar eens laten doen op de estheticabeurs in brussel)HEERLIJK!!!!!!!!!
    Afijn,geniet met volle teugen van al het moois op deze aarde.Liefs.

• 13 Maart 2006 - 20:16

Ro&Ka:

Hee Dick&Airien,
    Ik dacht dat we aardig op de hoogte waren maar dat het huis al in verkoop was wist ik niet! Spannend!! Staat het bij een makelaar of is het via via?? (Haha, of op Marktplaats...)
    CU snel!

• 13 Maart 2006 - 21:11

Maurits En Inge:

Hé die dick en irene,
    leuk dat alles voorspoedig verloopt op de enkele dingetjes na wat betreft gezondheid, tja jullie worden natuurlijk ook wat ouder hè! (grapje). Maar, in ieder geval een hele fijne vakantie alvast voor jullie. Geniet ze en tot snel, liefs van ons

• 13 Maart 2006 - 21:12

Joke En Ben:

Hoi Marktkooplui

Het gaat wel goed hoor ik.Allemaal spannende dingen.
    We houden het wel bij. groetjes

• 14 Maart 2006 - 17:44

Coby Van Loon:

Wat een leuk huis hebben jullie, dat verkoop je toch niet? Het is voor ons iets aan de ruime kant, wij zouden er wel wat beelden en schilderijen kwijt kunnen. Groeten van kees en coby van loon

• 25 Maart 2006 - 21:17

Klara: