tussenstand - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu tussenstand - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

tussenstand

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

26 Maart 2006 | Nederland, Tilburg

Hier zijn we weer even!

Een drukke week achter de rug met verschillende belangrijke beslissingen.
De zogenoemde "gegadigden" hebben ons huis niet gekocht. We hebben besloten om het huis toch nu al te koop te zetten bij een makelaar. (De verkooptijd kan wel 6 - 9 maanden duren, dus om te zorgen dat we volgend jaar ook echt weg kunnen en niet met het huis "blijven zitten" zijn we nu maar vast van start gegaan).

Ook hebben we een fotocamera gekocht. We hebben ons eerst goed laten informeren bij een gerenommeerde fotozaak en zijn daarna het internet af gaan speuren.
We hebben € 250,- bespaaard door "de handel" vanuit Duitsland te laten komen. De camera is geen spiegelreflexcamera, maar door zijn 12x zoom en handmatige instelling van de zoom komt het aardig dicht in de buurt. Het voordeel van dit toestel voor ons is dat we niet zoveel mee hoeven te slepen aan lenzen enzo en ook schijnen de lenzen niet zo goed bestand te zijn tegen warmte, vocht en stof. Vandaar dat onze keuze op dit toestel is gevallen..
Gisteren is hij gearriveerd, dus zijn we nu al flink aan het proefdraaien.
Kunnen we hem over 2 weken meenemen naar Thailand!!!

Dit was het weer even voor nu, de groetjes allemaal en tot gauw!

• 26 Maart 2006 - 18:52

Ad En Linda:

veel succes met de verkoop van jullie huis.en een prettige vakantie.gr.ad en linda

• 27 Maart 2006 - 10:59

Coby Van Loon.:

Als ik voor jullie vakantie niks meer van jullie hoor dan wensen wij jullie een hele fijne vakantie en kom gezond weer terug. Veel sucses met het fototoestel het zal jullie zeker wel lukken. Gr. Kees en Coby van Loon.

• 27 Maart 2006 - 12:30

Heidi En Patrick:

Hoi tilburg, je kunt ons ook meenemen naar thailand,kunnen wij foto`s van jullie maken hahaha.
    Veel plezier, maar we bellen nog wel effies.

• 29 Januari 2009 - 13:59

Piet Lindhout:

Eerst gratis uitgebreid laten voorlichten in de fotozaak en dan in Duitsland de camera bestellen. Klopt dit wel ?