dag....afscheid van alles zo'n beetje... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu dag....afscheid van alles zo'n beetje... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

dag....afscheid van alles zo'n beetje...

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

17 Juni 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal,

Nou, het begint hier in huis ook al aardig "opgeruimd" te raken.
Nadat we wisten dat we het huis verkocht hadden hebben we de grote spullen van de inboedel op marktplaats gezet.
We zijn al tuinsetloos, wat gelukkig opgelost wordt door een "leenvariant". nee, niet van Lenen.nl, maar door mijn zussie die hun extra setje afstaat voor deze zomer.
Verder is 1 grote wand aan kledingkasten vandaag gedemonteerd en meegenomen door 2 mensen uit de buurt van Amsterdam.
De mensen die de tuinset hebben meegenomen willen dus ook de grote kasten in huis, die mogen we gelukkig wel houden tot begin augustus. Anders wordt het wel erg vroeg heel leeg in huis (lees: nog leger).
Vandaag een hele stapel boeken gehaald bij de bieb over verschillende landen, en dan m.n. Azie en Australie. Ook China is toegevoegd aan de lijst van te bezoeken landen. Naar alle waarschijnlijkheid zullen we Japan aan ons voorbij laten gaan, en dan komt dat m.n. door de verblijfskosten daar. Die zijn echt westers en wat we daar in 1 week op zullen maken, daarvoor kunnen we 2 maanden naar India of een soortgelijk land. Houden we dat gewoon nog op in planning ALS we ooit terugkomen.......
Mijn stage bij de GGZ (wat ook mijn werkgever si) gaat prima. Zoals gehoopt kan ik deze stage nu al op het hoogst haalbare niveau afronden, wat betekend dat er vanaf augustus t/m december 2 blokken theorie van 7 weken aan zitten te komen, en in januari start ik dan met de afstudeerfase van de opleiding. Eindstudeeropdrachten worden vaak gegeven vanuit het werkveld, maar ook kan het zijn dat je met medestudenten zelf voor een onderwerp kiest. Nou, dat is allemaal van latere zorg.....
Het houdt wel in dat ik als het goed is begin juli 2007 mijn diploma in ontvangst kan nemen en we dan ook ons ontslag zullen gaan indienen bij "de bazen". We kunnen dan rond 1 augustus vertrekken...... Nog een maand of 13 dus voor de boeg vanaf nu.
Steeds meer afscheid nemen van spullen hier in huis, het huis en ons richten op onze toekomst. Toch soms nog wat spannend hoor.
Tot het volgende bericht weer in ieder geval.
Liefs, Dick en Irene

p.s. rectificatie vorig bericht"weide wereld moet zijn wijde wereld....ff voor de vorm........

• 17 Juni 2006 - 19:03

Klara:

Ik begin toch wat weemoedig naar de fotoos te kijken,mocht je t.z.t.nog een droogmolen over houden,is dat mischien wel iets voor hier!

• 17 Juni 2006 - 19:05

Irene:

Jja, we zullen zien. lenen kan zowiezo altijd tijdens onze afwezigheid..
    Al weer helemaal in het ritme dus, zo na de vakantie.
    Tot morgen, rond 11 uur.
    liefs ireentje

• 18 Juni 2006 - 07:01

Iris:

het is een heel verhaal maarre je kunt er ook lol van maken

• 18 Juni 2006 - 20:07

Rina:

Hey Hey,
    Kei leuk te horen dat het bij jullie al zo goed opschiet met alles! :D
    Hier gaat het ook helemaal goed! heb net de Staff training achter de rug en nu nog ff een dagje lekker chillen, voordat ik naar de Lifegaurd cursus moet, die is volgende week de hele week! samen met een jongen en 2 meiden, allemaal onder mijn gezag :P hihi! Gaat helemaal goed komen!
    Begin me hier gelukkig nu een beetje thuis te voelen dus... denk dat ik over een paar dagen weer een berichtje tik dus... tot lezens!!! Dikke kus Rina