Het is zover... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Het is zover... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Het is zover...

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

21 September 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal,

Het is zover.............
Na een dag sjouwen in 26 graden ( ik klaag niet, beter dan regen) nog 1 nachtje slapen in Tilburg
en de laatste spullen oververhuizen.
Afscheid nemen dus.
Van de spullen, maar dat hadden we van veel al gedaan, door het te verkopen op marktplaats.
Toch nog ontzettend veel prullaria om te verhuizen.
Gelukkig kan er behoorlijk veel voor de komende jaren naar pa & ma Vos (de peruaanse schilderijen
hangen al aan de muur en de klok zal snel ook zijn plekkie aan de muur krijgen.)

Hulp van alle kanten, heel erg fijn.Ik heb vandaag 2x bij moeders gegeten en de spullen die we daar
op zolder mogen opslaan die zijn er bijna allemaal.
Dat voor de opslag bjina een verhuizing in huize Vos plaats moet vinden, lijkt geen probleem. Echt fijn dus.
Morgenochtend staat zuslief aan de deur om een vrachtje mee te rijden. Pa Vos komt 's middags met een aanhangwagentje.
Dat gaat helemaal goed komen dus.

Nu de laatste uurtjes hier. De matrassen op de grond, ligt ook prima hoor, en kale muren. Het wordt tijd dat we gaan.
Zo nog ff met de buurman de wasmachine en droger naar beneden halen, zodat we startklaar zijn voor de definitieve uittocht
morgen. Beetje raar, soms heel erg raar, maar overwegend toch heel erg leuk; weer een stappie dichterbij.
Ik denk nog een maand of 9,5 nu....

Genoeg gekletst, de hoogste tijd. Van uitstel komt afstel dus......

Deze computer, het apparaat waar we zowaar een band mee hebben gekregen.
De stekker gaat er zo dadelijk eruit, kabels los en inpakken...Morgen issie van Ad en Linda Vos.

Dag mensen, de groetjes voor het laatst uit Tilburg.Graag tot ziens in Andel.

Liefs, Dickie en Ireentje
xxx

• 21 September 2006 - 20:25

M&M:

Hoi Irene en Dick

Geniet van jullie laatste nachtje op Sittardhof 4!!
    En tot in Andel.

Welterusten!

Groetjes M&M

• 21 September 2006 - 20:58

George:

I hope that it all go's smooth it is a lot of work i wish you all the best and howe long befor you holiday start?

• 21 September 2006 - 21:10

Lizette:

Nou, daar gaan jullie dan.
    Toch nog snel uiteindelijk.
    De eerste stap is gezet.........

• 21 September 2006 - 22:15

Sylvana:

Veel succes en sterkte met alles, jullie hebben het er maar druk mee. Het is een hele onderneming zeg. Succes met verhuizen en veel plezier alvast in Andel! Groetjes, Sylvana

• 22 September 2006 - 06:58

Joke:

Hoi snelle jongens
    Nu gaat het opschieten zeg weg uit Tilburg.
    Volgende stap weg uit Nederland.Maar eerst gaan we nog leuke dingen doen.Wij verheugen ons al op het logeerpartijtje dat moeten we maar snel afspreken.
    Tot hoors
    xxxx Joke

• 22 September 2006 - 07:27

Lida:

Hoi luitjes,
    Veel plezier in jullie "tussendoortje" in
    Andel. Geven jullie nog even je nieuwe adres door voor op de familielijst?
    Groetjes uit Montfoort, daag Lida

• 22 September 2006 - 09:47

Hanneke/pea:

Hopelijk goeie rust gehad ,nu gaan genieten van weer een nieuw uitzicht,een van de vele die gaan volgen sucses vandaag!!!groetjes uit Breda:-)Hanneke/pea

• 22 September 2006 - 12:41

Anja En Peter:

Veel succes met het wennen in Ael!
    Even een klein jaartje voorproeven in jullie "vakantiehuisje"aan de Maas. haha.
    DAAR ETEN ZE OOK VAST LEVERWORST MET MOSTERD!!Ook z'on gat als Herpen da Ael. \\nou ja Werkendam city is nou ook niet echt the place to be! haha.

Groetjes Anja

• 22 September 2006 - 14:32

RoKa:

He, nu ik dit lees is het allemaal al achter de rug waarschijnlijk... hopelijk is alles goed gegaan! Zien we jullie nog op de club morgen of hebben jullie daar ook al afscheid genomen???

• 22 September 2006 - 16:41

Coby Van Loon:

Hoi samen, dit is de eerste stap van jullie plannen. Het gaat allemaal best snel. Geniet nog van de tijd dat je in nederland bent Groetjes.

• 22 September 2006 - 19:43

Marina:

Nou succes met de laatste loodjes in Tilburg.

Geniet nog maar lekker van jullie weekend indien mogelijk en ik zie Dick maandag wel weer fris verschijnen.

Groetjes
    Marina

• 23 September 2006 - 13:02

Johan En Crol:

Ha moppies,

Daar gaat ie dan, op naar Ael zoals jullie dat noemen. Jullie hebben al een nachtje geslapen in Andel, dat was goed bevallen vertelde je, alleen jullie waren gewekt door een haan, lache, of niet, je moet er nog zo'n 9,5 maanden slapen. Maar als je en keer uit wil slapen dan kom je maar een keertje bij ons snurken. Zo dadelijk komen wij in jullie "landelijk" huisje kijken, we zijn benieuwd. We vinden het wel heel jammer dat jullie nu verder van ons weg wonen, maar ht is t einde van de wereld niet. We wensen jullie een hele fijne tijd in Andel. Tot vanavond. (gaan we lekker eten)

Veel liefs Johan en Carola

• 25 September 2006 - 17:40

Johan En Carola:

Hooooi,

We zijn even in Ael polshoogte gaan nemen en eerlijk is eerlijk, ze vallen met d'r neus in de roomboter.... We hebben gelijk voorgesteld om de weekenden 'van accomodatie' te switchen.
    Ook is het niet zo ver rijden, alleen terug moet je een uurtje extra rekenen (je moet het gat ook nog uit!).

Vraagje aan alle lezer: Hoe stel je een haan in om half zeven in de ochtend??

kukeleku maar weer...

• 27 September 2006 - 06:58

Niwka:

Hoi,

En......hoe bevallt het in Andel? Geen traan gelaten toen jullie vertrokken? Nou, geniet ervan en aftellen maar toch?

Groetjes van Niwkus

• 01 Oktober 2006 - 16:44

Dinie Voesenek:

Veel succes, we zullen je gezellige geklets missen hoor tijdens de Nordic Walking wandelingen.Veel groetjes, ook van Kees