steeds dichterbij.. - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu steeds dichterbij.. - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

steeds dichterbij..

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

05 April 2007 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,

De reis komt steeds dichterbij. Vandaag de visa-aanvragen voor Rusland, Mongolie en China ingevuld (wat willen ze toch allemaal niet weten!!) Daarbij/voor was nodig dat we het polisblad voor de ziektenkostenverzekering mee moeten sturen. Die dus ook maar even aangevraagd. Naast alle voorbereidingskosten (lees aanschaf leuke en handige dingetjes om mee te nemen) was dit een stuk of wat ribben uit ons lijf. en we zijn nog niet eens weg!!! hard geld, maar goed, we hoeven er een jaar niet naar om te kijken, dus dat is ook weer fijn.
Dick fine-tuned momenteel de nieuwe oordoppies voor onze i-pods. Jajaja, echt mannenzaken! Wilde die eerst die van mij niet doen; Pff, of dat ik niet graag een "lekker muziekske" aan mijn hoofd/in mijn oortjes heb....
Nu issie dus driftig aan het werk om het ook voor mij in orde te maken, ben ik heel blij mee.
Het weekend wordt het weekend van de "waarheid" .
Proefpakken is onze 'missie'.. Spannend, past alles wel in de rugzakken?? We zullen het melden als het wel/niet gelukt is.

Dit was de verslaglegging voor deze week.
Iedereen een heel gezellig en zonnig paasweekend!!
Tot de volgende keer weer!

Liefs, Dick en Ireentje

• 05 April 2007 - 19:09

George:

Have a good easter and i don't want to go with you to all those country's,you two mush't like traveling the best from here

• 05 April 2007 - 20:45

Margreet:

een backpacker neemt altijd te veel mee, dus hoogst waarschijnlij gaat niet alles in de rugzak passen, maar dat is echt geen probleem, want een mens heeft echt niet veel nodig om te kunnen leven

• 05 April 2007 - 22:58

TOM:

Weet je nu al hoe je het met de foto-opslag doet en de dvd's?We hebben het daar ooit eens over gehad.Ik heb het stille vermoeden dat je bij dit soort reizen al gauw niet meer toekomt aan I-pods en andere electronica.

tOM

• 06 April 2007 - 06:18

Ma:

Het wordt steeds spannender.Geniet en succes bij het proef pakken,ma.

• 06 April 2007 - 18:28

Natas:

Ehhh... die Winkler Prins maar niet meenemen dan, ghehehe

Paas-ze!

• 07 April 2007 - 09:27

Irene:

nog niet proefgepakt (durf niet, hahaha)

• 07 April 2007 - 21:17

Elma:

En onderweg regelmatig naar het postkantoor om die rugzak steeds lichter te laten worden.

• 10 April 2007 - 14:37

Debby:

en gelukt??
    alles in jullie rugzak? en ook al een paar kilometer mee gelopen?? beetje trainen!!