een klein berichtje... - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu een klein berichtje... - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

een klein berichtje...

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

15 Mei 2007 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,

Hier een klein berichtje uit het altijd pittoreske Andel.
Het is een redelijk rustige week geweest met weinig activiteiten
rondom de voorbereiding voor de reis.
Het weekend hebben we naar huize Vos al wat koffers met winterkleding, een klein tv-tje e.d. gebracht voor in ons opslaghok aldaar. Opgeruimd staat netjes!!!
Verder werken we, rommelen wat op de computer voor het afstuderen, leggen bezoekjes af in het kader van 12,5 jarig huwelijksfeesten en moederdag enzo en er zijn zaterdag nog foto’s gemaakt met de familie de Rooij, erg leuk.

De dagen vliegen voorbij, dat wel. Het is heel raar het soms heel “normaal” te vinden dat de grote reis steeds dichterbij komt. Een ander moment kunnen we het ons nauwelijks voorstellen dat we over 53 dagen echt vertrekken…

Als we nieuws hebben, dan laten we het weten. Zo niet, dan toch een kleine update.
Verder hier nog wat internetsites van globetrotters die op dit moment ergens in de wereld verblijven:

Chris en Marieke: http://www.rockingallovertheworld.nl/index.htm
Pamela en Richard: http://www.enkeltjebangkok.nl/default.aspx
Job en Janny: http://jobjanny.waarbenjij.nu/index.php?intMessageId=1729676
Frank en Martine: http://www.theworldisbeautiful.nl/

Altijd leuk om te lezen. Wij kijken ook steeds naar de nieuwe berichten uit. We lezen wat de do’s en dont’s zijn, dus voor het voorwerk…. allemaal bedankt…

Liefs Dick en Irene
En tot de volgende keer weer…..

• 15 Mei 2007 - 13:11

Debby:

oh ja irene.. heb je ook aan een wereldstekker gedacht??

• 15 Mei 2007 - 15:12

Margreet:

dank je voor de interessante sites
    als ik eens tijd vind zal ik zeker gaan kijken

• 15 Mei 2007 - 15:18

Anja:

Hoi daar,

Weer terug uit Egypte. Alles goed gegaan en vooral GENOTEN! BEn al dagen aan de rees, ja waarvan? van zón "overheerlijke"
    Transavia sandwidch op de terugreis. Mijn tip : pas op met vliegtuig eten van Transavia!!Al zin in de musical volgende week?? Wij wel!! mailen of bellen nog over hoe en wat .

Groetjes..............

• 15 Mei 2007 - 22:18

Irene:

Heb erg zin in de musical. Dick kijkt er bedenkelijk bij, maar die gaat het vast helemaal leuk vinden. He, ff over die sandwich (zonder d op het eind, hahaha) De incubatietijd (dus tijd van besmetting tot ziek worden) bijvoorbeeld bij de veel voorkomende E-coli-bacterie is zo'n 3-4 dagen, dusse, die Sandwich zal wel goed zijn geweest hoor!! (The nurse is speaking! listen to me, hahaha)
    Ik heb een tip gekregen van 2 wereldreizigers: Het anti-cholera-vaccin (wat je als drankje in moet nemen), dat werkt geloof ik voor 60% ook tegen reizigersdiarree!!! Kijk wat je ermee doet, het is de tip van de dag!!!!

We mailen en Bellen!!
    p.s. wie weet er nog stoere meiden en jongensnamen voor de aanstaande baby bij Peter en Anja. De 2 jongens die ze hebben heten Teun en Daan > moet er wel een beetje bij passen dus!< Suggesties?? Laat maar weten!!!
    Doei, Irene

• 17 Mei 2007 - 10:23

Manel:

Wat vind je van de namen Chris en Marieke. Volgens mij stoer zat.

• 20 Mei 2007 - 10:33

Koen:

Hey Dick en Irene!

Leuk die reactie op mijn site! Stroom valt hier op t moment uit in Nepal, maar nog genoeg tijd om te zeggen dat Nepal toch wel een aanrader is om te bezoeken!

Spreek je misschien inderdaad 6 juli bij de diploma uitreiking dan maken we wel een babbeltje ;)

Groetjes Liefs en succes met de wereldreis!
    Koen

• 21 Mei 2007 - 07:28

Yvonne:

hallo dick en irene,
    al enkele keren was ik op deze webstek om te lezen hoe jullie je voorbereiden op je lange reis. jullie vertrekken ruim een maand eerder dan ons (bofkonten!) en vanachter onze pc willen wij jullie alvast veel plezier wensen. wellicht komen we mekaar nog ergens tegen.
    groetjes,
    peter en yvonne (van wereldreis.magicphotoworld.com)

• 21 Mei 2007 - 15:27

Janny En Job:

Wow... we voelen ons vereerd ;). Maarre... nog 47 dagen inmiddels: dat gaat hard! Wat zal het kriebelen. Geniet nog maar ff lekker van Nld, hutspot: JUMMIE!

Groetjes!