het zonnige zuiden! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu het zonnige zuiden! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

het zonnige zuiden!

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

12 Juli 2006 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,
Hier weer eens een berichtje uit het zonnige zuiden (al zal het in het noorden niet echt minder zonnig zijn denk ik).
Het is precies nog 73 dagen voor we gaan verhuizen naar Andel.Voor meer informatie over Andel zie www.wikepedia.nl, www.andel.nl.nu/
Kaartjes van het land van heusden en altena: zie fotoboek, dan kunnen degenen die nog nooit van Andel hebben gehoord eens kijken waar het ligt.
We hebben er zin in, lekker rustig wonen tussen de Maas en de weilanden in. We kunnen daar goed wandelen, fietsen en (voor dick)hardlopen, om in conditie te gaan komen voor volgend jaar. We zullen de bossen in Rijen bij AV Spiridon natuurlijk wel missen, maar we krijgen er echt een mooi plekje voor in de plaats.
Over een week of 4 worden onze kasten uit de woonkamer opgehaald, dus zal het in huis ook beneden leeg worden. We zitten dan een week of 6 zonder.
Het bankstel is nog niet verkocht, dus daar kunnen we nog even op zitten/liggen (zie foto's, als je interesse hebt of iemand weet, laat maar horen!!)
Afgelopen week op onderzoek gegaan naar de consequenties van ons vertrek voor AOW, ANW en pensioen, of er "gaten"ontstaan, waar en hoe die op te vangen zijn enzo. De instanties zelf krijgen denk ik niet zo vaak te maken dit soort vragen over vertrek uit Nederland. Ogenschijnlijk makkelijke vragen blijken soms toch moeilijk te beantwoorden.
Ook nog maar een de GGD en travelclinic-sites geraadpleegd. Nu blijkt dat we slecht 3 maanden voor vertrek daar naartoe moeten. Dat is toch aanzienlijk korter voor vertrek dan de 9 -12 maanden die eerder genoemd werden. Tja, zo blijven we bezig....

Nou, dit was het weer. Wat afbeeldingen en foto's bijgevoegd in het foto-boek.
Tot de volgende keer maar weer!

Liefs Dick en Irene

• 12 Juli 2006 - 16:58

Coby Van Loon:

Het aftellen is nu echt begonnen voor jullie. Is het niet steeds een beetje emotioneel als er weer spullen weg gaan? Je hebt in ieder geval geen verhuiswagen nodig om je spullen op te halen en op teslaan. scheelt je weer een hoop geld. Sucses met de verdere verkoop. veel groeten van ons.

• 12 Juli 2006 - 18:29

Ro&Ka:

Maarre... gaan jullie van Spiridon af dan???

• 12 Juli 2006 - 18:31

Dick En Irene:

ja, dat zullen we niet volhouden. Wel wat dealtjes over als introducee mee naar feestjes... (dat houden we zeker tot volgend jaar vol hoor!!!!)