In Memoriam - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu In Memoriam - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

In Memoriam

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

22 Februari 2007 | Nederland, Andel

Triest bericht uit Andel:
Gijs Gans is niet meer.
Is vannacht door een beest (een vos?) doodgebeten.
Echt jammer, het was een mooi beest en hij bewaakte de boel goed met zijn gekwaak....

• 22 Februari 2007 - 13:42

Marina:

Hoi Ireen,

Bel ik Dick om hem te "condoleren", wist hij nog van niets kan je nagaan hoe goed je site werkt, nou sterkte hé meid, Dick heeft beloofd om vannacht op de wacht te gaan liggen!

Groetjes Marina

• 22 Februari 2007 - 13:44

Anja:

Nou gecondoleerd hoor!
    Weet oma Duck het ook al dat ze nu weduwe is? Misschien valt er nog iets de erven voor die ouwe eend haha. Invriezen en genzepate van maken voor je feestje haha. O nee het was zielig.

Nou ja nu heeft hij voor eeuwig rust, hij sliep toch al de hele dag.

DOEI melige groetjes uit Werkendam

• 22 Februari 2007 - 15:45

Joke:

Hoi Ireen
    Wel triest voor jullie.
    Maar jullie hebben nog een mooie foto van hem als herinnering.Zodat je nog vaak naar hem kan kijken.
    Sterkte Joke

• 22 Februari 2007 - 15:55

Irene:

Gonnie en Martien hadden verzorging voor Gijs. Zij kregen er een huisdier bij toen Gijs kwam aanwaggelen.
    In ieder geval wel leuk dat wij hem daardoor toch een paar maandjes "in de tuin" hebben gehad...

• 22 Februari 2007 - 15:56

Munif:

Gecondoleerd.
    Jammer voor Gijs, heeftie de Kerst overleeft en dan dit. Sommige zijn gewoon niet voor het geluk geboren :-\

• 22 Februari 2007 - 17:13

Klara:

Wat jammer van de Statige Gijs,na trouwe dienst en dan dit lot.We leven met Gonnie ,Martien en Stan en met jou en Dikkie mee!

• 22 Februari 2007 - 19:59

Gonnie:

Nu horen we alleen Irene haar gesnatter nog!!
    Gijs we gaan je missen.

Gonnie Martien Stan

• 22 Februari 2007 - 20:02

Johan En Carola:

Gecondoleert met dit grote verlies. We leven met jullie mee. Gaan jullie nu ook een stukje voordragen over z'n levensloop?
    Wordt ie begraven of kiezen jullie toch voor Peking eend op z'n Andels?
    We horen het wel.

Sterkte....

• 23 Februari 2007 - 21:05

Klara:

Hallo.
    Mijn gedachten waren vanmiddagwat aan het dwalen,ik kwam bij Vosje Drie zoals tante Willy placht te zeggen en toen dacht ik aan Gijs Gans,en jij had had het over mogelijk een vos!!!!!als boos doener.o ja Anja heeft ook nog nieuws!

• 23 Februari 2007 - 21:23

Frank En Jessica:

Gecondoleerd met Gijs Gans. Hee Irene bedankt voor je netwerk kwaliteiten. We hebben gisteren met John, Elma, Chris en Marieke aan het speciaal bier gezeten en het was heel gezellig. Iedereen vond alleen dat jullie er bij hadden moeten zijn. Sterkte met jullie verlies, succes met jullie voorbereidingen en tot ziens in Nieuw Zeeland!!!

• 23 Februari 2007 - 21:38

Elma & Sjon:

Mooie Gijs opgevroten door een vos? Gebeurd zoiets in Andel? Veel sterkte bij de verwerking van dit verlies.

Maar om met de woorden van Jessica en Frank verder te gaan. Het was supergezellig met Marieke & Chris en Jessica & Frank. Wie kent Dick en Irene nou in het echies en hoe komen we aan elkaars adressen. Tja, volgens mij hadden jullie erbij moeten zijn om het uit te leggen.

Maar de wereld is klein dus misschien zijn we allemaal in Chch als jullie hier arriveren en kunnen we een reunie houden in de Torenhof. Marieke & Chris, jullie komen dan toch zeker weer wel even over vanuit Argentinie?
    Of zitten wij dan met z'n vieren in jullie huis?

Nou Irene en Dick, alle verhalen gisteren horende gaan jullie een hele leuke reis tegemoet, met allemaal leuke ontmoetingen. Dus .. regel nou niet teveel want je moet af en toe een extra dagje ergens blijven voor de gezelligheid.

Houdoe

• 23 Februari 2007 - 22:31

Dick & Irene:

Nou lekker, jullie aan het speciale bier en wij maar afzien hier, hahaha.
    Als je er maar 1 op ons genomen hebt (of 2 of 3); wij hier braaf aan het sap en de limonade......
    Nee hoor, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Achteraf voelen we ons idd wel de grote afwezigen.. Nou goed, over een tijdje zijn wij aan de beurt, we kijken ernaar uit.
    Deze week bij vader en moeder vos de rugzakken opgehaald om "voor te pakken" (of het allemaal past zeg maar), ook bij de apotheek geweest en e.e.a. aan recepturen weten te bemachtigen. Tja, zo doe je nog eens wat (komt mijn verpleegkundige achtergrond toch wel van pas moet ik zeggen).
    Verder lezen we veel reisverhalen van anderen, foto's kijken en dat soort spul. Enne, een beetje stalken op zijn tijd, ook niet weg.
    Genieten jullie van alles daar aan de andere kant van deze wereld, leef je droom vandaag; droom je leven later.....
    Liefs, Dick en Irene

• 07 Maart 2007 - 15:36

Manel:

Hee Irene, zet weer eens iets leuks op de side.Waarschijnlijk krijg je dan weer leuke reacties. Het is al weer heel wat dagen geleden, of ben je op vakantie soms.gr.

• 11 Maart 2007 - 20:33

Elma:

He Irene & Dick, wat is er aan de hand? Waar blijven de spannende verhalen of zit je diep weggedoken in je studieboek?
    Greetz