afscheid nemen... - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu afscheid nemen... - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

afscheid nemen...

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

06 Juli 2007 | Nederland, Sleeuwijk

Hallo allemaal,

Het is vrijdagmorgen, 6 juli 2007, bijna 7 uur. We hebben een druk weekje achter de rug. Het begon met de voorbereidingen voor ons afscheidsfeest en het beginnen met inpakken van onze spullen in ons tijdelijk onderkomen. Druk druk druk alles bij elkaar, maar we hebben erg van het feest genoten. Zie hier de foto's:
Het begin:http://www.mijnalbum.nl/Album=FNDYI6CA
Late uurtjes en the day after: http://www.mijnalbum.nl/Album=OUE7FCVO
Veel gezelligheid, Jumpen, lachen, de Lama's en leuke presentjes en veel lieve woorden. (Doen we weer als we terugkomen!!!, deze keer bij zwagert Arjan in de tuin!!!)

Na een veel te kort nachtje de feesttenten opgeruimd (met hulp van Gonnie en Martien en logeerders Joke en Ben en Carola en Johan!) en om wakker te blijven zijn we 'middags maar in het huisje aan de gang gegaan met poetsen en ruimen. Dit hebben we tot 19 uur volgehouden. Jajaja, bikkels he?!
Maandag volgde de uitruimdag. Dick heeft ook zijn laatste hepatitis injectie gehaald en samen hebben we het 2e vaccin van het o zo smerige Dukoral (cholera-vacccin) opgedronken. Brrr, grrr, Vies!!
Uiteindelijk hebben we rond 17.30 uur de sleuteloverdracht gehad en zijn we na een bezoek aan de pannenkoekenboot in Woudrichem naar Sleeuwijk vertrokken.
Heerlijk om daar in bed te kunnen duiken 's avonds na een welverdiende douche!!
Verder deze week:
Laatste presentatie op school gehouden, lunch bij de Seterse Hoeve, de rugzakken gepakt, uitgepakt en nog maar een keer gepakt (13,5 kg!!) laatste bezoek aan oma, auto's poetsten (Pa bedankt!!) en wegbrengen voor de verkoop.
Donderdag de websites van ANWB en Brussel Airport gaan checken. Er wordt veel vakantiedrukte en wegwerkzaamheden-drukte verwacht vanaf vrijdag.
Na kort maar grondig overleg besloten om niet zaterdagmorgen vroeg richting Brussel te vertrekken, maar vanmiddag, na mijn diploma-uitreiking in Eindhoven.
We slapen vannacht in een hotel bij het vliegveld en kunnen de shuttlebus nemen. Dit scheelt morgen een hoop gestress en vroeg uit bed en zo hopen we rustig weg te kunnen gaan. Dit maakte wel dat het gisteravond ff drukker was. Na een flitsbezoek aan Joke (met een lekker bakske leut en een speculaasje!! erbij) naar Johan en Carola vertrokken. Dit was een verassingsbezoek voor Carola die rond 23.30 uur thuiskwam van een etentje met collega's. (ze zouden eerst vanavond naar Sleeuwijk komen, maar dit kan nu niet doorgaan).
Rond 01 uur in bed en ik moet zeggen... toch minder goed geslapen dan voorgaande dagen. Echt heel spannend is het nog niet, maar nu spoken dingen door het hoofd die niet vergeten moeten worden.
Deze ochtend nog het laatste ontbijt met pa en ma, de rugzak voor de laatste keer checken en dan rond de middag op pad, richting Eindhoven.
Dit betekend dat dit de laatste mail is geweest voorlopig vanuit het 'zomerse' Nederland.
Ik zou zeggen: over een paar jaartjes zien jullie ons wel weer. We houden jullie regelmatig op de hoogte via deze website.
We hopen daarop ook te lezen hoe het hier allemaal gaat (liefst met de laatste roddels enzo!)
Mailen kan ook (a.u.b. geen "filmpjes en Powerpoints enzo) op dick.irene@gmail.com
We'll keep in touch!!!

Liefs Dick en Irene
Qua Patet Orbis

• 06 Juli 2007 - 07:24

Yvonne:

Heej... mijn berichtje is ineens weg..?? Nog een poging dan om jullie heeeeeeeeeeeel veel plezier te wensen bij de start van jullie reis!! Ik hoop dat jullie net zo van Rusland, Mongolië én de treinreis zullen genieten als wij 2 jaar geleden.
    groetjes,
    Yvonne

• 06 Juli 2007 - 08:33

Klara :

Het is zo ver!
    Een hek\le fijne tijd.Een vraag zorg goed voor elkaar en wees lief voor elkaar,altujd! heel veel liefs Pa en ma.
    het ga jullie goed.Het bed staat altijd klaar!

• 06 Juli 2007 - 09:54

Rita:

Hoi Dick en Irene,

Ook van hieruit een 2de poging.
    Heel veel geluk bij de start van jullie wereldreis. Ik blijf alles op de voet volgen(al is het dan van achter de pc)hahaha.
    Mijn vriend en ik maken in september een liefdesreisje voor 2 weken en hebben daar ook al reuze zin in.
    Veel leifde en geluk voor jullie.
    Stevige knuffel.Rita

• 06 Juli 2007 - 10:22

Soraya:

Hallo!

Veel plezier op jullie wereldreis en een leuke tijd toegewenst.

Doei doei Soraya.

• 06 Juli 2007 - 11:19

Jeroen:

He Dick & Irene,

Nogmaals goede reis en heeeeeeel veeeeeeel plezier!

• 06 Juli 2007 - 11:26

Rinaatje:

Hey Ireentjuh!!

Super jammer dat dat drankje er nooit meer van is gekomen..
    Maar des ondanks, wens ik jullie super veel mooie momenten toe op deze reis!
    Heel erg veel plezier en geniet er van!!

Dikke Kus en een Knuffel van afstand!
    Rina

• 06 Juli 2007 - 12:37

Georger:

Your party look like fun
    well you two take care of each other you are going to strange country's
    lot of love from rina and me
    in canada

• 06 Juli 2007 - 12:40

Marjo En Jan:

derde poging dan maar.
    luitjes we wensen jullie onwijs veel geluk tijdens jullie wereldreis.
    blijf gezond en geniet van al het moois wat deze aardbol te bieden heeft.
    we blijven jullie volgen.
    groetjes marjo en jan.

• 06 Juli 2007 - 13:08

Marline:

Eindelijk, daar gaan ze!
    Heel veel plezier, en geniet er van.
    Marline

• 06 Juli 2007 - 15:34

Ad En Linda:

een hele goede reis toegewenst en veel plezier in de verre landen die jullie gaan bezoeken.als je nog in indonesie komt denk dan maar aan ons.we zullen jullie over de aardbol volgen.

gr.ad en linda

• 06 Juli 2007 - 19:36

Nel:

Iets ging er niet goed dus opnieuw.
    Hallo Dick en Irene.
    Ik wilde jullie een hele fijne reis toewensen. Ik hoop dat jullie er net zo intens van genieten als dat Marieke dat gedaan heeft. Jammer voor haar dat het een beetje een vervelend einde heeft. Voor de ouders wel even heel heftig omdat je er niet zomaar even naar toe kunt en ook omdat je in het begin niet goed wist hoe ernstig of dat het mee zou vallen. Aangezien het een bikkel is komt alles weer goed. Ze vond het trouwens keigaaf dat jij haar in Peru gebeld hebt. Nog bedankt daarvoor.Nu luitjes,GA ERVOOR EN GENIETEN. Heel veel groeten uit Rijsbergen en ik blijf jullie zeker volgen. Nel.

• 07 Juli 2007 - 18:03

Pa Vos.:

Irene, VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag en een fijne reis verder.

Groetjes Ma en Pa Vos.

• 07 Juli 2007 - 19:45

Anja:

Mij lukt het vast in een keer is straal nu even de pc in a la JOmanda, even checken hoor.............

• 07 Juli 2007 - 19:49

Anja:

Ja hoor geen probleem. He groeten aan de Russen neem een wodka jus van mij!! Lekker !!! En zie je een Russin met een veeeeeeeeeeeeeel te kort rokje dan is dat in het Russisch: Kzie poes net nie!!

Ja talen kennis is belangrijk als je te gast bent in het buitenland.

Da!

Groetjes...........