foutjes in plaatsen berichten - Reisverslag uit Peking, China van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu foutjes in plaatsen berichten - Reisverslag uit Peking, China van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

foutjes in plaatsen berichten

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

01 September 2007 | China, Peking

Hallo allemaal, steeds meer lees ik dat het plaatsen van reacties niet helemaal vlekkeloos verloopt. Ik zal er eens een berichtje naar de helpdesk aan wagen.
In the mean time: we vinden jullie reacties erg leuk om te lezen, lijken we ook een stuk minder ver weg. Ga zo door dus!
Om herhaaldelijk typen te voorkomen zou je je reactie eerst in Word kunnen typen en opslaan en van daaruit kopieren + knippen.
Mocht het dan niet goed gaan hoef je je inspiratie niet te verliezen.
Als ik weet waar het aan zou kunnen liggen, dan meld ik het wel.

Groetjes Dick en Irene van het nog altijd zonnige Hainan (lees, we verbranden onder de rieten parasol nog, kan je nagaan!!)

• 01 September 2007 - 16:47

Anja / Dj &co:

wat een prachtige foto's, vooral uit mongolie. van hannah moesten we nog zegen dat kokosnoten inderdaad wat tegenvallen - ze dacht aan een soort bountiessmaak en het was wat vettig.....

• 01 September 2007 - 17:19

Klara:

Hallo kinders.
    Ik ga het weer eens proberen,Zondag voor ons vertrek naar Vierhouten geprobeert(3x) het lukte mooi niet.Wanneer houd het vakantie vieren op? (geintje)Palmen zon en zee wat wil een mens nog meer!Vierhouten was leuk,het caravannen heel goed bevallenenhet lopen ook goed gegaan Het weer was perfect om te lopen,konden iedere dag zonder jas.Camping niet groot wel heel gezellig.Ik geniet nog steeds van al het moois van wat jullie vertellen en vis foto,s laten zien ,pappa uiteraard ook.Ik hoop dat het versturen nu in een keer lukt.Ga nu stoppen Gerrit en Teunie komen op viesite. heel veel liefs Pas en zorg goed voor elkaar (gaat ook heel goed toch?)Tot de volgende keer!

• 01 September 2007 - 17:24

Joke En Ben:

Dit is de derde poging.
    Veel plezier met Johan en Carola.
    We horen het wel als ze terug zijn.Want dan spreken we weer eens af om bijtekletsen.
    Heb je ook nog wat geef maar mee. (BIJKLETSEN) Fijne reis verder.

Liefs en een dikke kus voor Dick( de derde
    al)

• 01 September 2007 - 18:30

ANJA PEURSEM:

ZAL WEER EENS PROBEREN TE REAGEREN.LUKTE VAN DEZE KANT OOK EEN PAAR KEER NIET.
    JULLIE TREINREIS MET DE HARDSEATS UITEINDELIJK TOCH MINDER HARD DAN VERWACHT.GELUKKIG,ANDERS HADDEN JULLIE OP ZOEK NAAR N BIPSMASSAGE GEMOETEN,WEER EENS WAT ANDERS DAN N VOETMASSAGE.LEUKE PLAATJES WEER,GA ZO DOOR!
    GR.ANJA

• 01 September 2007 - 18:35

ANJA PEURSEM:

JIPPIE,GELUKT!
    WAS INDERDAAD ERG LASTIG DAT JE TELKENS ALLES WEER OPNIEUW MOEST TYPEN ZEKER ALS JE ZOALS IK MET 2 VINGERS TIK.

• 02 September 2007 - 11:46

Sylvia:

Lieve Dick en Irene,

Vanuit het nog steeds compleet hetzelfde Nederland, lees ik met plezier en weemoed jullie berichten.
    Ga zo door, blij zo lang mogelijk weg en geniet met de volste teugen!!

Sylvia

• 02 September 2007 - 13:36

Irene:

kijken of hij het in 1x doet?!

• 02 September 2007 - 13:36

Irene:

ja, hoor, in 1x! Toch hebben we niemand als "ongewenst" aangegeven. Raar he?!

Nou, doei

• 03 September 2007 - 14:58

Heidy:

Hola,

Ze zijn jaloers hier op het werk, verbranden onder je parasolletje!! Wrjf het er maar lekker in.
    Heel verhaal weer, leuk ook die foto's. Jullie vliegen over de afdeling dus iedereen "geniet" mee.

Timmerdorp van Valerie erg leuk geweest.
    Kids van Diaan hebben gelogeerd, zondag vroeg wakker maar verder heel gezellig geweest.
    Pim en Joalanda hebben ons gevraagd voor volgend jaar zomer Italie, Lido di Jesolo mochten jullie het interessant vinden. Ook leuk, maar eeerrruugggg ver weg nog.

Dikke kus, ga eten bij KlaartjeXXX

• 05 September 2007 - 08:40

Ian, Job En Janny:

Hi guys,

We zitten nu in Riga en jullie verhalen reiken al tot hier. Nee, geintje, we liepen Ian tegen het lijf die jullie in Mongolie troffen. It's a small world!

Groetjes!