collectie Yangshuo - Reisverslag uit Chengdu, China van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu collectie Yangshuo - Reisverslag uit Chengdu, China van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

collectie Yangshuo

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

20 September 2007 | China, Chengdu

Hallo allemaal,

El heeft een collectie plaatsgevonden op ons laatste belicht.
Wat el de afgelopen week veldel nog gebeuld is, dat laten we nog holen een van komende dagen, maak na een leis van 25 uul gaan we eelst vleselijk lusten. Het was hald welken, maal we zijn eluit...
We gaan naal Tibet, dus geen Italie :)) !!!

Gloetjes Dilk en Ilene

  • 20 September 2007 - 10:31

    Margreet:

    nou dat chinese accent hebben jullie wel snel over genomen zeg

  • 20 September 2007 - 12:04

    Klara:

    Begrepen dat Tibet in zicht gaat komen.Mooi taaltje overgens dat Chinees,moest even nadenken maar gelukkig gesnapt,Jammer dat Skyp niet ging maar fijn jullie in blakende zezondheid te hebben gezien.Kunnen ze jullie namen daar al uit spreken,doen ze wel eens een poging?Ik vond het kontact wel lachen hoor! Groeten uit Sleeuwijk,

  • 20 September 2007 - 12:20

    Anja:

    Ik dacht eerst beginnen ze ook al met 100.000 type fouten, de coctails slaan naar de hersenpan. Maar ja het kwartje of de 20 eurocent viel bij mij een beetje laat.Hahaha. Maf ze .........

    Groetjes Anja

  • 20 September 2007 - 13:47

    David En Eveline:

    Zo hier een berichtje van de globetrotters. Net weer van het strand afgekomen vreselijk vervelend 32 graden strakblauw lauw zee'tje veel kokusnoten wit strand. Klein Hainan!! Heerlijk. Jullie zijn van de boerderij vertrokken zal wel effe wennen zijn in Chengdu denken wij!! Veel plezier nog en we blijven jullie volgen.
    Groeten en misschien tot over een tijdje!! (maar niet binnen het half jaar he)

  • 20 September 2007 - 13:52

    Romany:

    gelezen dat je naar tibet gaat!leuk!
    ja lees eigelijk nooit zo veel want denk er eigelijk niet echt aan..
    maar nu krijg ik een mailtje als jullie iets nieuws hebben geschreven.dat is wel makelijk want dan ga ik even kijken.

    -XxX-romany

  • 20 September 2007 - 18:44

    Natas:

    Ik lees collectie Yangshuo, dus ik verwacht een prachtige collectie foto's te zien, of de wintercollectie van de plaatselijke Frans Molenaar, hahaha
    Oke, even latel viel het kwaltje!

    Tibet!!!!!!
    Lijkt me eindeloos!!!!
    Bofferds!!!!

    Fijn weekend aldaal en tot het volgende belichtje weel!!

    Natas en Co!

  • 20 September 2007 - 19:14

    Elma & Sjon:

    25 Uul in de tlein, haldslapel? Jee, mijn tong zit geloog ik inmiddels dubbel, hahaha.

  • 20 September 2007 - 20:39

    Jan &Nel Ippel:

    Duurde even voor het kwartje vielMaar nooit geweten dat ik chinees kon lezen hi hi.Het is heel leuk om jullie te volgen op je reis.Dat heb ik aan je zus Heidy te danken.
    Nog veel reis plezier

    Gr Jan en Nel


  • 21 September 2007 - 14:31

    Ma+pa De Rooij:

    Hedde gullie al een bietje uitgeslaope?Enis hut naie land ok al in de kaikerd?Hier van alles goed.Merrege gaon we mee heel de femilie een paor dage vort.Es hut aegter dun rug is,zek ut gullie nog wel effe late heure.Ene Smekkerd vur alle twee.En......Houdoe mer weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dick en Irene

'Qua Patet Orbis' (zo wijd de wereld strekt) Dit was hoe we ons voorstelden voor we aan onze reis over (een deel) van de wereld begonnen... Wij zijn Dick en Irene. We hebben begin 2006 besloten dat we een wereldreis willen maken. Sindsdien hebben we veel tijd aan de voorbereidingen besteed. We hebben een globale route gepland en zijn ons gaan inlezen in boeken en op websites van andere globetrotters. Als je vragen hebt, reageer gerust. Dit kan via de website op via dick.irene@gmail.com Groetjes, Dick en Irene

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 313485

Voorgaande reizen:

16 September 2011 - 09 Oktober 2011

We mogen weer...

18 April 2010 - 25 April 2010

Irene gaat klaslokalen bouwen in Zuid Afrika!

09 Oktober 2009 - 01 November 2009

En daar gingen we weer...

07 Juli 2007 - 04 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: