Bericht uit Tibet/Lhasa (10 maart) - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Bericht uit Tibet/Lhasa (10 maart) - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Bericht uit Tibet/Lhasa (10 maart)

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

15 Maart 2008 | Cambodja, Khett Batdambang

Beste allemaal,

Het is in Lhasa helaas niet meer zo vredig als toen wij er waren, een paar maanden geleden.
Via waarbenjij.nu hebben we Marien gevonden die de 10e nog in Lhasa was (en misschien nog wel is).
Hij beschrijft op zijn website de indrukken van de protesten en het ingrijpen van de Chinezen uitvoerig en aangrijpend.
We willen dan ook zijn site onder jullie aandacht brengen om te lezen hoe het er aan toe gaat daar.....

www.marienbergsma.waarbenjij.nu

Marien, bedankt!!! Goed werk.

Groetjes Dick en Irene

• 15 Maart 2008 - 20:18

Tante Willy.:

Hallo Irene Dick ,jullie hebben weer heel
    wat gezien,ik heb jullie verhaal gelezen
    en de prachtige foto"s gezien.Het was weer heel wat.De buurman heeft geolpen de foto"s op een dvd te zetten,dan nemen
    we ze een keer mee naar ome Maarten en tante Catho, die vinden het ook heel leuk om het te zien.Verders wensen wij jullie al het goede en veeeeeeeeeeeeeel
    liefs en natuurlijk een diiiiiiiiiiiiiikke knuffel van tante Willy en ome Ad

• 16 Maart 2008 - 11:28

Irene:

Leuk!!!!

• 16 Maart 2008 - 12:05

RoKa:

Hee lieffies,
    Goed om te weten dat jullie daar niet meer zijn, wat een verschrikkingen!!
    Nu snel ff andere verhaal bijlezen en dan de kids ophalen bij opa & oma (gisteravond gefeest bij Spiridon)
    xxx

• 16 Maart 2008 - 13:36

Frode:

Hello you guys!! having a blast I hope. Well we dident get into China with the bikes, so we arranged for the bikes to go to USA instead. Took the flight to Beijing where we are now. Gone be in China for about three weeks. Do you like Cambodia so far?? Have a god stay in Cambodia

Frode

• 16 Maart 2008 - 21:36

Margreet:

ik zal zometeen die website van Marien eens gaan bekijken