website - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu website - Reisverslag uit Andel, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

website

Door: dick en irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

11 December 2006 | Nederland, Andel

Hallo allemaal,

Voor de duidelijkheid; Chris en Marieke uit Breda zijn in juli 2006 begonnen aan hun wereldreis. Wij volgen hen al vanaf hun vertrek, zijn extra nieuwsgierig omdat het 1e deel van hun reis wel erg veel lijkt op onze uitgestippelde route.Wij kijken altijd naar hun berichten met foto's uit.
(je kan je aanmelden op de mailinglist als je wilt)
Inmiddels zijn er ook al enkele mails van ons en chris en marieke over en weer gegaan, dus we hebben de beste tips uit de 1e hand...

Chris en Marieke zijn te volgen op:

Liefs, Irene

p.s. alle opdrachten voor mijn theorieblok zijn met minimaal voldoende beoordeeld, dus op naar het afstuderen.....(nu eerst effe genieten van de rust)

• 11 December 2006 - 16:48

Joke:

Fijn dat je nu kunt gaan afstuderen maar ik had niet anders verwacht van je.Staat de kerstboom al? Hier wel alleen de aankleding van de kamer is nog niet klaar. We spreken elkaar nog. groetjes uit het duistere Rijen.

• 11 December 2006 - 19:47

Natas:

Hallootjes!

Leuke site van die 2 andere wereldreizigers hoor,
    Hier is het minder rustig met alle bouw en klusactiviteiten.
    Ik zal snel eens een middagje komen bijbeppen daaro in Andel
    Groetjes!! Natas

• 11 December 2006 - 23:39

Chris En Marieke.:

Proficiat met je theorie en bedankt voor de reclame. We houden contact!!

• 12 December 2006 - 07:23

An:

hee.... dat komt allemaal goed met jullie!!!!!! en proficiat ireentje.... dat diploma heb je al bijna in je zak!!

x an

• 13 December 2006 - 21:12

Margreet Bos:

gefeliciteerd Irene
    ik zal zo die website eens gaan bekijken