Voorproefje op de bouwreis naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Voorproefje op de bouwreis naar Zuid Afrika - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Voorproefje op de bouwreis naar Zuid Afrika

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

05 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien wel vernomen is Irene dit keer in de gelukkige omstandigheid weer een tripje te mogen maken.
Met collega's van moederbedrijv VEBEGO ga ik in april 1 week mee met een bouwreis naar Zuid Afrika, naar Mziki Agri Village
De VEBEGO-Foundation organiseerd bouwreizen naar Ghana, Sri Lanka en dus ook naar Zuid Afrika (Kwazulu Natal) om daar met geld en goederen, maar ook met letterlijk "de handen uit de mouwen steken" de bevolking te helpen. We gaan met stenen sjouwen, cement maken en muren metselen.
Met ongeveer 17 mensen van verschillende Vebego-bedrijven reizen we 17 april af.
Meer informatie over de projecten van de Vebego-foundation is te vinden op http://www.vebegofoundation.nl/home.php (niet alle pages zijn up to date, maar het idee is duidelijke).
Tijdens de reis zijn mijn collega's en ik ook te volgen via het dagboek op de site. Ik zal jullie later de link nog even toesturen.

Tot over een paar weken als ik persoonlijk nog verslag zal doen na de reis en ook wat foto's van het project kan laten zien...

Liefs, Irene

• 05 Maart 2010 - 15:44

M&M:

Hoi ex buuf,

Wat lees ik nu krijgen we concurentie haha eerst oefenen in zuid afrika en dan hier bouwbedrijf d&I of I&D oprichten. haha we kunnen nog wel collega's gebruiken.

Groetjes Marcel en Mieke

nou, leuk hooor.

groetjes iris.

• 05 Maart 2010 - 16:23

Pa De Rooij:

Ikwist niet dat jij een opleiding had voor metselen.'K zal het onthouden. Moet je ook zelf je eigen gereedschap meebrengen? Ik heb nog wel wat om mee te geven. Sterkte en veel succes daar,en, weer gezond thuis komen hoor We zijn best een beetje trots op onze bouwvakker.

• 05 Maart 2010 - 16:27

Marjo:

zwaar leven hoor ,al dat reizen.
    veel plezier.
    ger en annemarie net n paar dagen hier geweest.
    ze komen in juli weer.
    volgend jaar met zijn vieren naar ierland.
    echte vrienden hebben we aan thailand over gehouden,leuk hoor.
    doei doei

• 05 Maart 2010 - 17:36

Niwkus:

Bofkont!!!!

• 05 Maart 2010 - 17:47

Marco:

Als ze nog een uitvoerder nodig hebben, haha dan hou ik me de volgende keer aangeboden.

• 05 Maart 2010 - 19:50

Ma Vos:

Je REIS komt al aardig dichtbij En eventueel een nieuwe baan zo hier en daar in het verschiet zie ik in de berichtjes!Hoop dat jullie een goede tijd hebben.

• 08 Maart 2010 - 02:43

He Bob (de Bouwer),:

Jeetje wat goed van je Ireen! Passie en werk combineren wie wil dat nou niet. Ik kan inmiddels uit ervaring spreken dat het heel veel voldoening geeft! Ireen heel veel plezier enne werkze, daar in Zuid-Afrika, we zijn benieuwd naar je belevenissen daar.

Heel veel liefs vanuit Cambodja,

Kus, Wilco en Frida
    ps. we hebben nog geen nieuw verslag op de site staan (te druk) maar wel alvast wat foto's, kun je even kijken wat wij aan het doen zijn.

• 14 Maart 2010 - 21:02

Margreet:

ideaal zeg om voor je werk zo'n mooie reis te maken

• 03 April 2010 - 09:42

Patricia:

Hey Irene,

heel veel plezier en succes in zuid Afrika! Gaat Dick ook mee?

groetjes Patricia

• 03 April 2010 - 11:43

Hanneke & Andrea:

Hoi lieve Irene.
    Heel goed van je, zo kun je het aangename met het nuttige combineren. Veel sukses en heelhuids weer thuis komen. Liefs en groetjes, ons

• 03 April 2010 - 13:02

Renate Phaff:

Een hele goede reis. Geweldig dat je de handen uit de mouwen gaat steken in Afrika. Ik ben zeer benieuwd wat je ervaring zal zijn.

• 03 April 2010 - 15:17

Demian En Jennecke:

Hi Irene,
    Wat een goed initiatief!
    Heel veel plezier daar! En dat wordt vooral spierballen kweken zo te lezen!

Groetjes,
    Jennecke

• 03 April 2010 - 15:35

Pa Vos.:

Hallo Irene, ik hoop dat je een leuke en productieve arbeidsweek zult hebben.
    We zien je nog wel voor je vertrekt.

Groetjes Ma en Pa Vos.

• 03 April 2010 - 22:08

Monique:

Ha Irene,

JALOERS (X100)!
    Echt helemaal gaaf dat je gaat, ben benieuwd hoe het bouwvakken je bevalt (eindelijk eens echt hard werken...haha!)
    Ondertussen houden wij de tent draaiende en zorg jij maar dat je niet alleen daar veel hulp biedt maar ook intens geniet van het land als ook vd Zuid-Afrikanen!

We zullen aan je denken,
    groetjes (Emc) Monique!

• 05 April 2010 - 17:11

Natasja:

Wat een unieke kans weer om wéér een land op je lijstje te kunnen af strepen!
    Gaaf hoor!!!!

Natas

• 05 April 2010 - 17:11

Natasja:

Wat een unieke kans weer om wéér een land op je lijstje te kunnen af strepen!
    Gaaf hoor!!!!

Natas

• 11 April 2010 - 14:34

De Vogels:

Gaaf man dat je naar Zuid Afrika gaat, super. Heel veel suc6 met het voltooien van het village, wat een mooi initiatief. We moeten weer eens afspreken na je reis. Groetjes van de Vogels

• 13 April 2010 - 21:08

T Janny Werkendam:

Hoi Irene Wij wensen je een hele fijne en mooie week in Afrika en dat jullie daar iets moois neer kan zetten met collega's.
    Groetjes uit Werkendam

• 16 April 2010 - 11:44

Anja:

Hoi daar,

Alsvast een hele goede reis morgen.Laat de bouwvakker handjes maar eens wapperen!

Heel veel succes met het project en maak er een mooie tijd van!

En je weet het genieten he!

Groetjesssssssssss

• 17 April 2010 - 13:36