Zuid Afrika gaat niet door! - Reisverslag uit Nieuwendijk, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu Zuid Afrika gaat niet door! - Reisverslag uit Nieuwendijk, Nederland van Dick en Irene Rooij - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika gaat niet door!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Dick en Irene

17 April 2010 | Nederland, Nieuwendijk

Hallo allemaal,

Vanmorgen om 11 uur bereikte mij het nieuws dat we helaas NIET op bouwreis gaan. Er zijn ook geen mogelijkheden voor morgen. Als we daarna zouden gaan wordt het wel heel kort.
Opties zijn over een maand (maar ja, dan ben ik aan het Roparunnen, dus hopelijk wordt dat het niet!!!) en anders w.s. ergens in oktober waarschijnlijk.
We zullen zien.
Ondertussen genieten van een weekendje niks in de zon in Nieuwendijk en maandag heerlijk starten met een lege agenda op het werk.... ook fijn!

Bedankt voor alle belangstellende sms-jes, mailtjes en berichtje.
Wanneer er nieuws is meld(en) ik (wij) me (ons) weer!!!

Liefs Dick en Irene
xxx

• 17 April 2010 - 08:17

Iris:

natuurlijk heb(ben) ik (of wij) van de aswolk gehoord.
    wel lekker dat dan nu het zonnetje schijnt, als je niet wegkunt ...
    je bent overigens niet de enige. de denen kunnen voorlopig niet weg, maar ze gingen sowieso zondag pas, als niet mogelijk: is er een bus geregeld. terwijl de noren nog steeds in nederland zijn. en de nederlanders zitten nog vast in italie. maar voorlopig zit het vliegen er nog niet in, denk ik ...
    nouja, inderdaad tot de volgende berichtgeving dan maar!

liefsss.

• 17 April 2010 - 09:52

Anja:

Tja wij volgen de berichten over de aswolk ook, Teun vind vulkanen nl. erg interressant! Hij vind het vet dat hij uitbarst. Hij zal 1 van de weinige zijn.

Ik hoop voor je dat je toch morgen vertrekt.

Even afwachten, maar het is inderdaad lekker weer. Dus doe de beentjes nog maar even omhoog!
    Prettig weekend!

• 17 April 2010 - 13:33

Amberron4@hotmail.co:

enjoy every minute of it all take care stay well

• 17 April 2010 - 14:05

Pa En Ma Vos.:

Jammer dat het niet doogaat. Misschien de volgende keer beter.
    Geniet van je weekend en dan kun je gelijk even door je tuintje schoffelen in de zon ha ha.

Groetjes Pa Vos.

• 17 April 2010 - 17:02

Renate Phaff:

Je kent het gezegde he:
    Wat in het vat zit, verzuurt niet.....
    Ik duim voor je

• 17 April 2010 - 19:04

Margreet:

ik ga waarschijnlijk in november naar \zuid Afrika

• 18 April 2010 - 01:42

Johan Andriessen:

Hallo Irene En Dick

Wat vervelend om te horen zeg, ik moest nog aan je denken maar dacht dat je maandag zou gaan ( vergissing) wel balen hoor en nou maar niet hopen dat het volgende maand is !!!!

Spreek je deze week nog wel even .

Groetjes

Johan

• 21 April 2010 - 11:48

Wil En Friet:

Haai Ireen, jeetje wat balen zeg! Wij krijgen er hier niet zoveel van mee maar lezen alle berichten wel in de online telegraaf. Tjonge gooit de ijslandse as dus roet in het eten. Jammer hoor, ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar voor was. Hopelijk kan je nog op herhaling.

Hier verder alles goed, we hebben onze terugvlucht ook geboekt, 15 december dan zal de as wel zijn weggetrokken, denk je niet. Volgende week weer richting de Filipijnen gek idee om vanaf dan weer te relaxen na al die harde arbeid :).

Groetjes en veel liefs van ons en tot skype,

Wil en Friet

• 24 Mei 2010 - 10:43

Hello From Denmark.:

We love to read about your trip - but we do not read NL. Is it possible to have it in english? Our promis to let us stay with us is still on.
    Palle and Gitte
    berta@barskeberta.dk